הצרות של השיער שלנו

זה גם חשוב, בטח בחום הזה: מותג טיפוח השיער הבינלאומי לוריאל פריז, ערך סקר בקרב 410 נשים בישראל לשאלה החשובה, ממה הן הכי מוטרדות בנוגע לשיערן. חוץ  מבעיית הקצוות המפוצלים היו עוד כמה דברים שהנשים באילת יכולים להזדהות איתו. יובש למשל ויש גם טיפים לשמירה

 

הסקר נערך באמצעות מכון פאנלס, בקרב נשים בגילאי 30-50, המהוות נגזרת של מדגם מייצג של אוכלוסיית הנשים בישראל.

המחקר המקיף נערך במסגרת השקת סדרת הטיפוח לשיער אלביב טוטאל ריפייר המותאמת לשיער ארוך ופגום ובעל קצוות מפוצלים המטפל ומעניק הגנה ומפחית קצוות מפוצלים. הפורמולה חודרת עד 10 שכבות לתוך סיב השערה ומסייע במילוי הסדקים מהאורכים עד לקצוות, ומחזקת את סיב השערה.

מהמחקר עולה כי:

כ- 67% מהנשים ציינו כי יש להן קצוות מפוצלים. אחוז זה גבוה יותר בקרב נשים בגילאי 30-40 בהשוואה לנשים בגילאי 41-50 (71% לעומת 61%). הבעיה נוספת  היא שיער יבש, אשר צוינה ע"י 45% מהנשים.
כ- 88% מהנשים ציינו כי הן מטפלות בקצוות המפוצלים שלהן, על ידי  תספורת או קניית  מוצרים המיועדים לכך.
נמצא כי נשים בגילאי 30-40 נוהגות להסתפר יותר בהשוואה לנשים בגילאי 41-50, ולחלופין הוצג כי נשים בגילאי 41-50 מטפלות בשיער פגום באמצעות מוצרים.
רוב הנשים שהשתתפו במחקר (82%) ציינו כי השיער שלהן מגדיר את המראה שלהן במידה רבה, כאשר 47% ציינו זאת במידה רבה מאוד.

וככה שתדעו: קצוות מפוצלים נגרמים בעיקר עקב פגיעה בשכבה הקרנית של השערה, שעוטפת אותה ומגינה עליה. בין הגורמים לפגיעה: הברשות תכופות של השיער, יובש הנגרם מחשיפה לשמש, מזג אויר יבש ואפילו שימוש רב במייבשי שיער.
איך נגן על השיער שלנו ונמנע ככל שאפשר את התופעות המוזכרות מעלה? להלן מספר טיפים.

– על מנת להגן על השיער מפני נזקי הקיץ, חשוב מאוד להקפיד להשתמש במוצרים יעודים שימנעו נזקים מיידיים לסיב השערה. לדוגמה שמפו ומסכה מסדרת אלביב טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים.

– השתדלו להימנע מאיסוף חזק או קשה מדי של השיער, על מנת למנוע שחיקה ושבירה. נסו לאסוף את השיער בעדינות בצורה שתאפשר לו לנשום.

– מומלץ לצמצם שימוש תכוף בפן, מחליק שיער, או פעולות חימום אגרסיביות אחרות. אשר בקיץ גורמות לשיער להתייבש ואף להתפצל. אם ייבוש השיער הכרחי עבורך, נסי להשתמש במכשירים המייבשים לפרקי זמן קצרים יותר.

ב- קיץ, מומלץ לשמור גם על השיער ועל עור הקרקפת- יש להשתמש בכובע או מטפחת – להגנה בסטייל!

– מים מים ומים- כמו בשמירה על עור הפנים, שתייה מרובה של מים חיונית גם לשמירה על השיער. מראה השיער משתפר והשורשים צומחים רכים וטבעיים.

לאחר חפיפה ניתן להשתמש בסרום/ שמן הזנה על מנת לשמר את הלחות והברק, שתורמים לחיזוק השיער ולמראהו הבריא. לדוגמה: שמן אלביב מסדרת שישה שמנים מופלאים.

תגובות

להשאיר תגובה