משחת שיניים מלבינה, מהדורות חדשות של במבה וביסלי ומוצרים חדשים לשיער. חדש על המדף 

מותג Oral-B משיק לראשונה סדרת משחות שיניים  3D White Therapy. משחת שיניים להלבנה ולשיניים רגישות.

ד"ר פישר מרחיבה את מותג השיער המקצועי Professional ומשיקה שתי סדרות חדשות: SMOOTH&REPAIR לשיקום השיער לאחר החלקה PERFECT CURLS לשיער מתולתל.

סנו סושי משיקה מטלית לריצפה שעשויה מיקרופייבר עם מירקם בד ייחודי. המטלית מצטיינת בכושר ספיגה גבוה, בסחיטה יסודית ומהירה, ואינה משאירה סיבים וסימנים על הריצפה.

לוריאל פריז  משיק פלטת צלליות חדשה ב-16 גוונים ניוד חמים ומוזהבים,  בגימור מאט וגימור מבריק –  במהדורה מוגבלת.

מור ממן משיקה פילינג שפתיים ללא יובש וללא קילופים. מועשר בחומצה היאלרונית, מנטול וחמאת שיאה להזנה מירבית של השפתיים.

"Perrier", מותג המים המוגזים משיק לראשונה בישראל את Perrier & Juice – בטעמי אננס-מנגו ואפרסק-דובדבן עם סודה. הטעמים החדשים ישווקו בפחיות 250 מ"ל בבודדים ובמארזי ארבע פחיות.

אסם משיקה שתי מהדורות מיוחדות של במבה, במבה בצורת לבבות ובמבה במילוי קרם קרמל מלוח.

אסם משיקה שתי מהדורות מיוחדות של ביסלי: ביסלי בטעם שום בצל וביסלי בטעם זעתר.בנוסף, אסם משיקה גם מהדורה מיוחדת של אפרופו בטעם גבינה.

חוות תקוע משיקה פטריות שיטאקי מיובשות בשמש, המכילות פי 6 ויטמין D, המיוצר באופן טבעי וללא תוספת ויטמין מלאכותי

יד מרדכי, משיק מוצר חדש על המדף: ממרח דבש עם קקאו. הממרח החדש מכיל שני רכיבים בלבד: דבש טהור, המורכב מזני דבש מובחרים של מכוורת יד מרדכי ו-קקאו.

תנובה, מרחיבה את סדרת המשקאות מבוססי שיבולת שועל ומשיקה, תחת המותג Alternative, משקה שיבולת שועל לייט במהדורה מוגבלת. המשקה מופחת שומן וטעמו עדין וניטראלי יותר לעומת שיבולת שועל רגיל.

רשת חשמל נטו משיקה את הדור הבא של הקומקום מבית CARERA בשני דגמים:קומקום נירוסטה נשלף דגם NO551 ו-קומקום זכוכית נשלף דגם NO651

תגובות

להשאיר תגובה