חדש על המדף

המותג הבינלאומי  INTUITION (אינטואישן) משיק בימים אלה סכין חד פעמית, חדשנית, המשלבת סבון מוצק מובנה, להשגת מראה חלק וזוהר – ללא צורך בקצף גילוח

 

סדרת 'קמיל בלו' האהובה של ד"ר פישר, המועדפת ע"י הצרכנים בישראל כבר מעל 50 שנים, מתחדשת עם שני מוצרים חדשים בניחוחות נעימים ורעננים לחוויית רחצה מושלמת; אל סבון מועשר בלחות FLORAL SCENT ואל סבון מועשר בלחות SOFT SCENT.

מותג הטיפוח גרנייה משיק לראשונה תחליב ניאצינאמיד SPF50, לחות והגנה יומי UV נגד פגמי עור עם חומצה סליצילית, בגימור שקוף למראה מאט.

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק משיק שני מוצרים חדשים: עיפרון שפתיים וגלוס מנפח שפתיים:עיפרון שפתיים, עמיד לאורך זמן ונוח למריחה. בעל מרקם קרמי עם פורמולה השומרת על לחות ומספקת מריחה חלקה וגלוס לשפתיים,  בגימור מבריק המכיל פלפל צ'ילי ו-maxi lip  המעניק תחושת חום אינטנסיבית ומראה שפתיים מלאות נפח וברק באופן מיידי.

 

עם המעבר מהסתיו לחורף, אנו מתחילים להרגיש את השפעות מזג האוויר הקר והיבש על עורנו. רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עם עור פנים יבש וחסר גמישות, כשהרוח הקרה והאוויר היבש סופגים את הלחות הטבעית מהעור. בדיוק בשביל זה פיתחו בדר פישר את סדרת ג'נסיס טרימויסט – סדרת מוצרים מתקדמת עם פעילות משולשת שמביאה את הפתרון המושלם לעונת החורף. סדרת ג'נסיס טרימויסט מעניקה לעור הפנים לחות אינטנסיבית, הזנה עשירה, והגנה רחבה מפני השמש – שילוב קריטי בעונה הקרה שבה העור זקוק להגנה נוספת.

חדש מ"כיף": אל סבון קטיפתי COTTON TOUCH מתאים לעור רגיש מכיל  94% רכיבים ממקור טבעי ומועשר בחלבון כותנה ושמן שקדים ומבושם בניחוח טאלקי עדין, מנקה את העור בעדינות מבלי לייבש אותו ומעניק תחושת לחות ורעננות.

מותג האופנה והבישום האייקוני דיסקוורד משיק שני בשמים חדשים לגבר ולאשה.אחד אומר שחור והשני אומר לבן, המטרה הייתה לתאר "שחור" ו"לבן" באופן שיסמל את הניגודיות והמאפיינים המשלימים של בני הזוג,.שני הניחוחות, כמו יין ויאנג, נבדלים באינדיבידואליות שלהם, אך כאשר הם מאוחדים, הם יוצרים סימפוניה של ניגודים הרמוניים.צמד הבשמים לוכדים את המהות של מערכת יחסים זוגית זוהרת, מדגישים את האינדיבידואל תוך הצגת חיבור ומשיכה חזקה.

מותג הביוטי והלייפסטיילMILUCCA  מבית סופר-פארם מרחיב את סדרת הסטיקים ומשיק גוונים חדשים המציעים חוויית איפור טרנדית, נגישה ואיכותית ליצירת מראה נקי ומלא ברק במינימום מאמץ. סדרת הסטיקים הקרמיים כוללת סומק סטיק בטקסטורה מושלמת הנמרחת בקלות ונוחה לשימוש, ברונזר סטיק למראה עור זוהר ושזוף, המכיל פיגמנט מנצנץ המעניק מראה מלא ברק טבעי ויפהפה, והיילייטר המועשר בשמן קיק וויטמין E המעניק לחות לאורך היום. כל אחד מהמוצרים מגיע בשלושה גוונים שונים.

לראשונה בישראל סדרת קרמים טבעיים, משקמים ומטפחים לרגליים של המותג הבריטי 'דרמטוניקס'.  מוצרי הסדרה מיועדים לטיפול יעיל בקרב נשים וגברים הסובלים מעור קשה, יבש  וסדוק בכפות הרגליים והעקבים, פתרון מהיר ויעיל – עם תוצאות מהירות שנראות לעין כבר מהיום הראשון. הסדרה  כוללת שלושה מוצרים שונים, העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, בעלי יתרונות בריאותיים ומבטיחים תוצאות מהירות במיוחד: דבש מאנוקה, שיבולת שועל ואוריאה. כל המוצרים מומלצים על ידי פודיאטורים ורופאי עור ברחבי העולם. המוצרים מבוססי מחקר חדשניים שפותחו במעבדות מתקדמות ביותר המביאים תוצאות מיידיות וייעילות לשיפור נראות עור וכפות הרגליים.

 

מותג קרליין משיק סדרת דיאודורנטים חדשה: דיאודורנט ג'ל מסדרת BIO נושם דיאודורנט נושם של קרליין, מותג חזק ומוביל בקטגוריית דיאודורנט לנשים, מתרחב עם סדרת BIO וחודר לתת קטגוריה חדשה: דיאודורנט ג'ל ומשיק דיאודורנט במרקם ג'ל, ב- 2 ניחוחות Velvet Rose , Secret Garden  ובתכולה של 70 גרם.

רום מעלתו. המותג  Schweppesעם שני טעמים חדשים בסדרת הקוקטיילים המוכניים לשתייה, עם 5 אחוזי  אלכוהול, בטעמים רום אבטיח ורום אננס.

פיטנס מחדשת עם מהדורה חורפית ומפנקת במיוחד: חטיפי פריכיות דקיקות ונימוחות בציפוי שוקולד מריר לפינוק טעים וטוב יותר בכל שעות היום. הפריכיות מכילות מגוון דגנים מלאים והן דקות ופריכות, לחוויית אכילה חדשה, כיפית ומפנקת. נשנוש מושלם ורק 16 קלוריות ליחידה!

מותג השוקולד האהוב 'מקס ברנר' ממשיך להתרחב ומשיק קולקציית מוצרי שוקולד פרימיום חדשה, המיועדת לצריכה יומיומית וניתנת לרכישה ברשתות השיווק.הקולקציה החדשה כוללת טעמים חדשים וסדרות מוצרים ייחודיות: סדרת טבלאות שוקולד– בטעמים חדשים ומגוונים: פרעצל- שוקולד לבן ממולא בקרם אגוזים עם שברי בייגלה.קרמל מלוח- שוקולד חלב ממולא בקרם נוגט מוח עם שבבי קרמל, פקאן- שוקולד מריר ממולא בקרם נוגט עם שברי פקאן סיני.

סדרת חטיפי שוקולד מפנקים – בשלושה מילויים מיוחדים, פרעצל-שוקולד לבן ממולא בקרם אגוזים ושברי בייגלה, אגוזי לוז-שוקולד חלב עם קרם נוגט ושברי אגוזי לוז קלויים, קרמל מלוח- שוקולד חלב עם קרם נוגט מלוח ושבבי קרמל.

סדרת חטיפי שוקולד מועשרים בחלבון (20 גרם) – בטעמים ייחודיים: שוקולד לבן ופיסטוק: עם קרם פיסטוק מועשר בחלבון ופתיתי סויה קראנצ'יים, שוקולד חלב ועוגיות קרמל: עם קרם אגוזים, עוגיות קרמל וחלבון. שוקולד לבן ואגוזי לוז: עם קרם אגוזים ופתיתי סויה קראנצ'יים.

מותג חטיפי הדגנים CORNY מרחיב את סדרת החטיפים הקלאסית עם טעם חדש וממכר במיוחד CORNY Cookies & Cream- חטיף דגנים מלאים עם עוגיות קקאו פריכות וקרם שמנת.

בשורה לחובבי השוקולד- הטעם של וינה, "טעם מאנר" הנפלא, עכשיו במילוי קרם שוקולד- 5 שכבות וופל פריך במילוי קרם שוקולד משובח תוך שימוש בפולי קקאו העוברים קלייה במאפייה עצמה ובמי מעיינות מהאלפים האוסטריים, לחוויית טעם עשירה ואיכותית.הטעם החדש מוצע במארז 200 גרם שמחליף את האריזה המשפחתית במשקל 400 גרם .בנוסף, אריזות ה-110 גרם התחלפו גם הן, והתחדשו באריזות אישיות של 75 גרם.

החורף הגיע וזה בדיוק הזמן לחגוג אותו בצורה הכי טעימה שיש, עם שני טילוני קורנטו  SUPER  חדשים, שמשלבים את הטעם האהוב של פופקורן עם חוויית גלידה טעימה במיוחד.קורנטו פופקורן וקרמל מלוח – שילוב מנצח של מתוק ומלוח שיקפיץ לכם את החושים: טילון בשילוב של טעם פופקורן ייחודי , עם ריפל קרמל מלוח, ופל פריך, צימקאו וכדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב בטעם פופקורן שמוסיפים טקסטורה מושלמת לכל ביס.קורנטו פופקורן ושוקולד – לחובבי השוקולד שבינינו: טילון המשלב את הטעם של שוקולד ופופקורן, ופל פריך, צימקאו וכדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב בטעם פופקורן – לחוויית טעם ייחודית בכל ביס.

יקב תבור, מכריז על השקת הנראות החדשה של סדרת "הר" – סדרת היינות המוכרת של היקב. ההשקה, שמתקיימת בחודש ינואר 2025, היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב של היקב. במסגרת המיתוג המחודש, סדרת "הר" תשמר את איכותה הבלתי מתפשרת ואת אותו יין מוערך, תוך שדרוג הנראות החיצונית של המותג באריזתו.

 

עדן קינוחים, החברה המובילה בישראל לייצור קינוחים באריזות אישיות,​ עולה על הגל הטבעוני ומציעה קינוחים טבעוניים מעולים בטעמי מלבי, עוגת פירורים וטירמיסו * כל הקינוחים החדשים אושרו בתווית "ויגן פרנדלי" ואפשר להשיגם ברשתות השיווק *

טירת צבי, החברה המובילה בישראל למעדני בשר ונקניקים, נכנסת לראשונה לקטגוריית חטיפי הבשר ומשיקה את SNACKNIK, חטיפי נקניק ב-3 טעמים ייחודיים, עשירים בחלבון (15 גרם חלבון לשקית בת 60 גרם), ללא גלוטן. החטיפים כשרים בהשגחת כשרות עמק המעיינות, אינם מצריכים קירור ועמידים עד 3 חודשים בטמפרטורת החדר.

חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לרשת רמי לוי.

תגובות