מהדקים את הקשר בין המוקדים

כחלק מהפעילות לשיפור השירות של חברת החשמל התקיים מפגש להידוק הקשר בין מנהלי אזור אילת ומוקד 103 של חברת החשמל לבין מוקד 106 בעיריית אילת

במסגרת הפעילות לשיפור השירות של חברת החשמל והידוק שיתוף הפעולה והקשר בין מוקד 106 – המוקד העירוני של עיריית אילת ומוקד 103 של חברת החשמל, התקיים בשבוע שעבר, מפגש מקצועי בו השתתפו מנהלי מוקדי החירום של עיריית אילת ומנהלי חברת החשמל באילת והסביבה ובמוקד המידע והשירות 103 מחוז הדרום של החברה.

במפגש שהתקיים, בעיריית אילת, השתתפו אלון יששכרוב – מנהל המוקד העירוני 106 בעירייה, רן שביט – מנהל אזור אילת בחברת החשמל, יששכר מקונן – מנהל מרכז השירות 103 במחוז הדרום של חברת החשמל ויוסף קבועה – אחראי משמרת במרכז השירות 103. נציגי חברת חשמל התרשמו ממערכת המוקד העירוני שהינה בין המתקדמות בארץ. בסיום המפגש סוכם על פתיחת ערוץ עוקף מרכזיה וקשר ישיר בין מנהלי המוקדים, שיסייעו למוקד העירוני לתת בזמן אמת, שיגרה או חירום, מידע אמין ומהיר לגבי תקלות חשמל.

אלון יששכרוב , מנהל המוקד העירוני בעיריית אילת, ציין בדבריו את חשיבות המפגש לכלל הגורמים ואת חשיבות התיאום, הקשר ושיתופי הפעולה לעדכון הציבור, העברת מידע מהיר, אמין ומדוייק לציבור בתחומים מגוונים, הן בשגרה והן בחירום. עוד ציין מנהל המוקד העירוני בעירייה, כי המפגש הוא צעד נוסף בשיפור מתן השירות לתושב, שכן גם בהפסקות ותקלות חשמל ובאירועי חירום מתקשרים התושבים למוקד 106. חיזוק שיתוף הפעולה באמצעות יצירת ערוץ פתוח ועוקף מרכזיות עם חברת החשמל, יסייע למוקד להעניק לתושב מידע אמין ומהיר.

רן שביט, מנהל אזור אילת במחוז הדרום בחברת החשמל, ציין את חשיבות הקשר ושיתוף הפעולה ההדוק עם עיריית אילת והמועצות האזוריות חבל אילות וערבה תיכונה, בשגרה ובחירום. “הקשר בין חברת החשמל עם העירייה והמועצות האזוריות שבתחומנו בכלל ומוקדי החירום בפרט הוא מסביב לשעון, ביום ובלילה ובכל מזג אוויר” הדגיש.

כך סקר שביט את פעילות אזור אילת ובעלי התפקידים בו והציג בפני משתתפי המפגש את הממשקים הקשורים לחברת החשמל ולרשויות המקומיות: עבודות ופרויקטים בהווה ובעתיד, הטיפול בתקלות ובהפסקות חשמל, סוגי העבודות והתיקונים בשטח ומשמעותם ללקוח, נושא הגיזום, הטיפול בלקוח ועדכון הציבור באירועים שונים המתרחשים באמצעות כלי התקשורת המגוונים.

יששכר מקונן, מנהל מרכז השירות 103 של מחוז הדרום בחברת החשמל, ציין כי המפגש הכרחי וחיוני במטרה משותפת לתת שירות טוב יותר לכל לקוחותינו, התושבים, בעלי העסקים, התעשיינים ועוד, בשגרה ובחירום, לחברת החשמל ולרשויות המקומיות. “הלקוח הוא במרכז העשייה שלנו. הטיפול המקצועי, המהיר, האיכותי והאדיב מלווה כל אחד מהעובדים והמנהלים בכל רגע. אנחנו ואתם, הרשויות המקומיות, מחויבים ואחראים למתן שירות לכל תושב, לכן חשוב שמנהלי מוקדי החירום בכל ישוב וישוב תהיו בקשר שוטף לצורך עדכון והעברת מידע דרככם לציבור תושבי הרשות שלכם. שיתוף פעולה והעברת מידע אמין, מהיר ומקצועי לציבור חשובה ביותר יסייע בכך שהתושבים יקבלו מענה מהיר, רציף ומעודכן יותר” .

בדיון שהתקיים הוצגו שיטות העבודה של מוקדי השירות והארגונים השונים, הוצג תהליך וסדר הפעולות המתבצעות בעת תקלות ופגיעות שונות בקווי חברת החשמל, הודגשו חשיבות ההודעות והעדכון בזמן אמת, דיווח מהיר וקשר בין המוקדים על מיקום האירוע וחשיבות המידע על הצפי לתיקון התקלה ועל מי משפיעה הפסקת החשמל. כן הוסברו סוגי הפגיעות ברשת החשמל הקשורות לבטיחות הציבור ועל החשיבות לעדכון מהיר של הציבור בנושאים שונים באמצעות דוברות חברת החשמל בשיתוף הדוק עם דוברות העירייה. עוד צוינה החשיבות של היכרות הדדית בין בעלי תפקידים שונים בחברת החשמל ובמוקד 103 לבין בעלי התפקידים ברשות ובמוקדי השירות והמידע תוך גיבוש ועדכון אמצעי הקשר והעברת המידע.

תגובות

להשאיר תגובה