ד"ר לורה מוצ'ניק מארחת לקראת החג בקליניקה בקרית מוצקין

לקראת ראש השנה וחגי תשרי הוזמנו מטופלות הקליניקה של ד"ר לורה מוצ'ניק, בקרית מוצקין, לאירוע הפרשת חלה והרמת כוסית. זו הייתה הזדמנות מצוינת לראיין את ד"ר לורה ולשאול אותה לאן הולך עולם האסתטיקה, מהם הטיפולים החדשניים המתוכננים לנו ומהן תכניותיה לשנה החדשה.

צילום: עופר עברי

כולנו רוצות לחוש שאנו בידיים טובות כאשר אנו עוברות טיפול כלשהו. כך, גם, כאשר אנו עוברות טיפול קוסמטי. חשוב לנו שהרופא אותו בחרנו יהיה מומחה בתחומו, יהיה קשוב אלינו ויעשה את המיטב עבורנו. כזו היא ד"ר מוצ'ניק ובקליניקות שלה בתל אביב, באר שבע, ירושלים וקריית מוצקין היא מציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים.

צילום: עדן ומידן

בין הטיפולים המתבצעים בקליניקה ניתן למצוא טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, המסת שומן ללא התערבות כירורגית, פילינג בשלוש שיטות שונות, מתיחת פנים עם חוטים נספגים וללא ניתוח והזרקות חומצה היאלורונית, המשמשת להצערת העור, "ניתוח פלסטי" ללא ניתוח וטשטוש והעלמת קמטים. כל הטיפולים הקוסמטיים מתבצעים תוך הקפדה על מקצועיות ויחס אישי המלווה את המטופלת עוד לפני תחילת התהליך, במהלכו וגם לאחריו.

ד"ר מוצ'ניק היא אישה יפה, מטופחת ומרשימה, המהווה השראה לנשים. יש לה ניסיון רב ועשיר של עשרות שנים בתחום האסתטיקה והביוטי והיא מטפלת בשיטות מיוחדות אותן פיתחה בעצמה לאחר שצברה ידע מקצועי בלימודיה ובהשתלמויות ברחבי העולם. מוצ'ניק מגיעה ממשפחה של רופאים והיא עצמה בוגרת לימודי רפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת טשקנט. עם עלייתה לארץ בגיל 25, הקדישה את עצמה ללימודי רפואת משפחה ורפואה אסתטית והיא ממשיכה כל העת להשתתף בכנסים, השתלמויות וצבירת ידע ברחבי העולם.

בראיון שערכתי אתה איחלה ד"ר לורה הגשמת תכניות ושנה מוצלחת וברוכה לכל עם ישראל וסיפרה שהיא ממשיכה כל העת ללמוד ולהשתלם בטכנולוגיות החדישות ביותר. נוסעת ברחבי העולם כל העת כיוון שמאמינה שהרפואה האסתטית חייבת להיות מקצועית וברמה גבוהה עם טיפולים ותוצאות מוכחות. השאיפה היא לתת למטופליה את המיטב מתוך כוונה שיקומו בבוקר, יביטו במראה ויהיו מרוצות מהתוצאות המצוינות.

צילום: עדן ומידן

שאלתי את הרופאה אילו טכנולוגיות חדשניות נכנסות לקליניקות שלה? " כל מה שקיים היום ברחבי העולם, כולל מכשור טכנולוגי מתקדם, חומרי מילוי, חומרים ביו סימולטורים, נמצאים בקליניקות ויש להם אישור של משרד הבריאות" עוד הוסיפה כי בקליניקות שלה לא משתמשים בחומרים הנספגים תוך חודש חודשיים. המטרה היא לטפל באופן שיבנה קולגן ואלסטין לטווח ארוך של שנים והמטופלות אכן יבחינו בשינוי ויהיו מרוצות.

"חשוב מאד" אומרת ד"ר לורה "להבין כי יש לשלב בין טיפולי הזרקות לטיפולים נוספים כדי להגיע לתוצאות מיטביות. כל מטופלת עוברת אבחון, לכל מטופלת מתאימים את הטיפול המיטבי עבורה לפי מצב העור, האנטומיה של הפנים, הגיל, הגנטיקה ואורח חייה. כך מקבלים תוצאה מקסימלית. אנחנו משתמשים בחומרים של ביו סימולטורים, רדיוס, סקולפטרה, בשילוב חומצות הילארוניות ובוטוקס, בשילוב גלי אולטראסאונד, גלי רדיו, מכשור הגורם למיצוק הפנים, שיפור בפיגמנטציה ובצלקות פוסט אקנה. מטפלים גם באזורים הבעייתיים שזה אזור הדקולטה, צוואר, כפות ידיים."

"הטרנדים החדשים כיום" אומרת הרופאה "מגיעים בעיקר מארצות הברית. משפחת קרדשיאן למשל שמציגות כל מיני טיפולים שהן עוברות ורבות רוצות את אותם טיפולים. כמו עיצוב קו הלסת והרמת פנים בעזרת חוטים ואלו טיפולים שאנחנו עושים בקליניקה. כיום, יש חוטים הנספגים לאחר חמש שנים ולא כמו שהיה בעבר. חשוב לי מאד לומר שאני בעד מראה טבעי, לא אוהבת נפחים. להראות טבעית ואמיתית. לא לשנות אף אחת, אלא לתת מראה טבעי בעזרת הזרקה מתאימה ונכונה וכך מגיעים לתוצאה מקסימלית. המטרה היא להשיב לעור הפנים גמישות וברק למראה עור זוהר, צעיר ורענן".

צילום: עדן ומידן

על תכנית הטיפול אחראית ד"ר לורה. היא זו שאחראית על האבחון, להחליט מהם הטיפולים המתאימים עבורה ולהעביר לצוות המטפל את ההנחיות המתאימות, תוך ליווי המטופלת לכל אורך התהליך וגם אחריו ותוך בדיקת שביעות הרצון.

שנה טובה, מוצלחת, יפה וזוהרת לכן.

לאתר של ד"ר לורה: https://www.drlora.net/

תגובות