בין פסטיבלים, מופעי מוזיקה שונים והמון פעיליות ,חול המועד סוכות שיתפרש השנה על פני כמה ימים מציע לכם אין סוף אפשריות עם הילדים בארץ- והפתעה- גם בחו״ל. לכם- נותר רק לבחור

35 שנים ברצף

פסטיבל ראשון ,פסטיבל המוזיקה הגדול והוותיק בישראל, יחגוג השנה 35 שנה להיווסדו בחמישה ימים של שכרון חושים מוזיקלי במהלכם יתארחו מעל 100 אומנים ויוצרים מפסגת המוזיקה הישראלית.

בין המופעים השנה, הפקות מקור ושילובים ייחודיים. מבין ההפקות: מרגול תציין 50 שנות קריירה בהפקת מקור עם אורחים : איתי לוי ,חיים משה תמיר גרינברג , מופע שקיעה בלייב פארק עם להקות הרוק הגדולות בישראל: ג'ירפות, מרסדס בנד, מוניקה סקס , מופע הארנבות של ד"ר קספר, עדן חסון יחתום את סיבוב הקיץ שלו במסגרת הפסטיבל, שירי מימון תחגוג 20 שנות יצירה עם אורחים :שמעון בוסקילה, מארינה מקסימיליאן, ברי סחרוף וריקי גל, ארקדי דוכין יארח את אריאל זילבר, שלומי שבן יארח את מירי מסיקה, ג'יין בורדו יארחו את קרן פלס, אסף אמדורסקי יארח את אושיק לוי.

מבין ההפקות שיופיעו בחינם ברחבי העיר בראשון לציון: בגן המושבה יופיעו אגם בוחבוט וסטטיק יחד ולחוד, רביב כנר ואבי אבורומי יחד ולחוד, ברחבת בניין העירייה ליאור נרקיס והתקווה שש יחד ולחוד, התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בקונצרט שקיעה – אורח יונתן רזאל ,בבית העם יופיעו שימי תבורי והזמרת שרי,

עוד בפסטיבל מתחם ייחודי שנבנה במיוחד וידמה שדרת מבשלת בירה מפוארת שבה יוצבו דוכני אוכל, בירות מקומיות ומיובאות, קוקטיילים עם מופעים ייחודים ועוד..

1-5.10 חול המועד סוכות גן המושבה, רחבת בניין העירייה,  בית העם, אמפי לייב פארק והיכל התרבות  מאיר ניצן ראשון לציון.

שוקולד, מנטה מסטיק

במהלך חול המועד סוכות, בין התאריכים 2-4 באוקטובר עיריית נוף הגליל תקיים את פסטיבל השוקולד השישי של ישראל בשיתוף יצרני השוקולד והממתקים הפועלים בעיר: עלית שטראוס ו"כרמית". הפסטיבל יתקיים בסיוע משרד התרבות והספורט והמשרד לפיתוח הגליל, הנגב והחוסן הלאומי. כל אירועי הפסטיבל יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום. מארגני הפסטיבל מבטיחים הנאה מתוקה והזדמנות בלתי רגילה להציץ לקסם השוקולד, ליהנות משפע סדנאות, חוויות, מיצגים ופעילויות סביבו.

הפסטיבל יפתח ביום שני ה- 2.10, חוה"מ סוכות. שערי הפסטיבל יפתחו בשעה 18:30 ואת פני הבאים יקבל אוהל שוקולטיירים ומטבעות שוקולד שיחולקו במקום. אירוע הפתיחה יתחיל בשעה 20:30 במופע של להקת טררם ואחריו בשעה 21:00 יעלה על במת האמפי פארק הזמר פאר טסי.

בשני הימים הבאים של הפסטיבל, ה-3 וה–4 באוקטובר, החל מהשעה 11:00 ועד 18:00 הפארק כולו יהפוך לממלכת השוקולד של ישראל. ברחבי הממלכה יוצב מגוון ענק של מיצגים מיוחדים משוקולד, יתקיימו לא פחות מ-12 סדנאות שוקולד טעימות ומתוקות לכל המשפחה, מגוון עצום של אטרקציות, הצגות מקור ומופעים.על במת הממלכה, יתקיימו 7 מופעי ענק לילדים עם הכוכבים הכי חמים בארץ.

זה כבר מסורת

פסטיבל הלאדינו הבינלאומי יתקיים בצפת בפעם החמישית, והשנה בחול המועד סוכות (2-4.10) במתכונת מיוחדת בסימן לאדינו עם חגיגה של שמחה לכל המשפחה. הפסטיבל הצפתי שכבר הפך למסורת מציע שלושה ימים של חוויה מוסיקאלית תרבותית ברוח הלאדינו, עם ניחוח ספרדי ואוירה ים תיכונית  – תרבות שאפיינה את צפת במהלך המאה ה-16.

צפת בשיתוף הרשות הלאומית לתרבות הלאדינו ישמחו את הקהל בשלושת ימי הפסטיבל. בין השעות 11:00-16:00 ילבש מדרחוב ירושלים הצפתי אווירת לאדינו מיוחדת וייהפך ל"שדרת הלאדינו" עם במות להופעות והרקדות בסגנון הלאדינו וספרד לצד מיצגים חיים, שחקנים ודמויות ענק. ייפתחו דוכנים מגוונים ויתקיימו סדנאות יצירה ברוח הלאדינו של הכנת קישוטים, מניפות וקסטנייטות לצד מתחם מתנפחים, משחקים ופעילויות נוספות לילדים ולכל המשפחה.

אומרים לנו שיש תיאטרון אחר

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר יתקיים בחוה"מ סוכות, בין התאריכים  2-4 באוקטובר, באולמות האבירים, בכניסה לעיר העתיקה וברחבי העיר, בנופיה של העיר עכו. הפסטיבל כולל מאות משתתפים אשר יעלו כ-20 מופעי תיאטרון מתוכם למעלה מ-14 הצגות מקור, יצירות חדשניות ופורצות דרך ביניהן: 8 הצגות בכורה אשר יתחרו על ההצגה הטובה ביותר, 6 הצגות חממה, הצגות בכורה של יוצרים מבטיחים בתחילת דרכם,  4 הצגות אורחות, לצד מופעים מיוחדים בשיתוף פעולה בינלאומי עם יוצרים בולטים מחו"ל, מופעים אומנותיים, בשיתוף תושבי עכו ואירועי חוצות, ללא תשלום, שיחלו כל ערב החל מה 2.10 מהשעה 18:00 אחה"צ. בימי הפסטיבל יוקם מתחם לינת שטח שיכלול אפשרות לינה באוהלים ו/או שקי שינה לכ-100 איש בחומה המזרחית, לצד פסטיבל הבירה שיגיע לראשונה להתארח בפסטיבל. אירועי החוצות יכללו מגוון פעילויות לכל המשפחה ללא תשלום כדוגמת: פסטיבל הבירה שמגיע לראשונה להתארח בעיר עכו, מייצגים אינטראקטיביים, מופעי רחוב צבעוניים וססגוניים, מופע קברט, תזמורת פולק, מופעי בכורה ועוד. פסטיבל הבירה שכבש את ישראל מגיע לראשונה להתארח בפסטיבל עכו: במסגרת הפסטיבל יוצעו למבלים מגוון של כ 40 סוגים שונים של בירות פרימיום ממבשלות בירה בוטיק מהארץ ומהעולם. מגוון הבירות יתן מענה לכל חובבי הבירות השונים: בירות ישראליות, בינלאומיות, בעלות אחוז אלכוהול נמוך או גבוה, כהות, בהירות, בעלת טעם פירותי, בירות חיטה, ללא גלוטן וסיידר.

הרפתקה מהספרים

תיאטרון חיפה מציע במהלך חג הסוכות חוויית בילוי מהנה לכל המשפחה מגוון הצגות מקור איכותיות וערכיות וביניהם: "מה שבאמצע" קומדיה מוסיקלית, ההצגה "חבר שלי, פו הדב!" מחזמר מקורי ע"פ ספרו האהוב של א.א. מילן, ההצגה האינטראקטיבית "מאחורי הפלאים", בת הים הקטנה" בעיבוד חדש לאגדה האהובה מאת האנס כריסטיאן אנדרסן  ו"בת הטוחן".בנוסף  יציע התיאטרון  גם  את "הרפתקה מהספרים" חוויה ייחודית של חדר בריחה תיאטרלי, שמתקיים בארבעה חללים מאחורי הקלעים של התיאטרון, שכל אחד מהם מוקדש לאחד מספריה של דבורה עומר ומעוצב ברוח התקופה.חדר הבריחה הינו חלק ממיזם" החממה לתרבות המחר" -מיזם תרבותי-חינוכי  הפועל במסגרת התיאטרון.

צועדים בעיר

צעדת ירושלים – הצעדה הגדולה והוותיקה בישראל, שהפכה למסורת בעיר ירושלים בחול המועד סוכות בה צפויים להשתתף עשרות אלפי משתתפים מהארץ ומכ-90 מדינות מרחבי העולם. כולם באים לצעוד בין נופיה המיוחדים ובאתריה הייחודיים של העיר, באירוע ססגוני ומרהיב. הצעדה תתקיים ב4 לאוקטובר ותחולק לשלושה מוקדים מרכזיים: של 10, 8 ו-5 קילומטרים. בסיומה יערך הפנינג חגיגי בגן סאקר, במהלכו יוכל הקהל הרחב ליהנות ממופעים, הרכבים מוזיקליים ואמנים שילדים אוהבים. במתחם ההפנינג מוזמנים הילדים למתחם מיוחד עבורם עם מופעי מחול, מתנפחים, מופעי קרקס, מעגל מתופפים, מופע קסמים, להקת מיומנה, להקות מחול וזמר, מופעי התעמלות ואקרובטיקה ועוד. בנוסף, יתקיים מופע מרכזי של הזמר והיוצר דודו אהרון.

ויש גם סוכה כשרה

במלון וולדורף אסטוריה ירושלים מקימים בימים האחרונים את הסוכה התלויה הגדולה בעולם- גודלה כ-400 מטרים והיא בגובה של כחמישה מטרים. הסוכה ממוקמת בקומת הלובי ומוצבת תחת גג זכוכית הניתן לפתיחה וסגירה בהתאם למזג האוויר ותוכנן במיוחד באופן כזה שישמש כסוכה חיה לאורחים במהלך ימי החג.
מלאכת העבודה על הסוכה החלה שבועות ארוכים לפני החג, צוות של מהנדסים ומעצבים עמלו על תכנון הסוכה והעיצוב, גיבוש אמצעי הבטיחות והקישוטים. החל מהבוקר שוקדים במלון וולדורף אסטוריה על עיצוב הסוכה ככרם עתיק והתקנת הסכך. ביומיים האחרונים צוות של מתקינים מקצועיים ניתלו על חבלי סנפלינג מהגג וחיזקו את הסכך הענק בכ-70 כבלי מתכת ועשרות קורות עץ.הסוכה תהיה כשרה למהדרין, כך שהמוני המבקרים הצפויים לבקר במלון יוכלו לקיים את מצוות הישיבה בסוכה.

מה זה? מפלצת!

לאור ההצלחה של הקיץ הוחלט להמשיך את הבוטניפלצת גם בחוה"מ סוכות (1-6.10.23) במהלכו מוזמנים ההורים והילדים עם כל המשפחה להצטרף למסע להכרת הבוטניפלצות הייחודיות בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים ולהנות משלל פעילויות וסדנאות ייחודיות.בגן תוקם סוכה לרשות המבקרים בה יתקיימו סדנאות לילדים ולהורים.ברחבי הגן 17 תחנות של הפעלות ומשימות כמו הכנת קומפוסט, צילומי סלפי עם המפלצות, משחקים, הסוואה ועוד במסלול מיוחד המשתרע על פני כ 1.2 קילומטר ובו -25 מפלצות ענק בגובה של 3-16  מטרים, מעוצבות בעיצוב עכשווי עם תאורה וסאונד ייחודים המוסיפים אפקטים מרהיבים במיוחד בשעות הערב. הכניסה בתשלום.

איך שגלגל מסתובב

במוזיאון ארצות המקרא בירושלים יערכו סיורים ופעילויות כמו: "איך שגלגל מסתובב" סיור פעיל וחווייתי על כוחו של הגלגל ותנועת הסיבוב. בסיור המשתתפים יראו איך ייצרו כלים ואיך עיטרו אותם באמצעות תנועת הסיבוב…איך שליטים, מלכים וסופרים השאירו חותם ואפילו יגלו איך לכדו שדים והכל בכוח הסיבוב.לאחר הסיור נצא אל גינת המוזיאון להתנסות במגוון פעולות ויצירות סיבוביות, ולבסוף בבית המלאכה, ניצור ונעטר קערת השבעה אישית מחימר. ימים א'-ה' בשעות: 10:30, 12:00 הפעילות בתשלום.

סתיו, סתיו סתיו

פסטיבל צלילי סתיו באבו גוש,  מבית היוצר של מפעל המוזיקה צימבליסטה מתקיים זו הפעם השנייה בחג סוכות הקרוב (1-3 באוקטובר) במסגרת הפסטיבל יתקיימו 8 קונצרטים באוויר הפתוח, מתחת לכיפת השמים במתחם כנסיית נוטרדאם ומול נוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים.  המופעים השונים משלבים מוזיקה קלאסית מערבית, קלאסית ערבית, מוזיקה ווקאלית, ג'אז ועוד –  בהשתתפות מוזיקאים מובילים ובאווירה של רב תרבותיות.המייסד והמנהל המוזיקלי של הפסטיבל הוא המנצח ואמן כלי ההקשה – חן צימבליסטה. את הפסטיבל יפתח ירון לונדון בהקראת יצירת המופת פטר והזאב מאת ס.פרוקופייב ומייד לאחריו נפגוש את זמרת הסופרן נור דרוויש ואת נגן העוד אחמד דראושי בקונצרט "פריז ביירות" עם יצירות מאת מוצרט, פיירוז ואלתרמן. עוד בפסטיבל יצירות שנכתבו במיוחד לעמותת מפעל המוזיקה – יצירה בבכורה מאת עמית ויינר לארבעה כנרים , "רוח מהמזרח" מאת משה זורמן "התקרבות" של היבה סדרן. יצירות מהסרטים "סינמה פרדיסו" ו"ניחוח אישה". קונצרט משפחתי לכלי הקשה ומיתרים בו יצירות מאת באך, ויואלדי, פיאצולה, לויטס ועוד. כמו כן, לעת לילה,  וכמיטב המסורת – יתקיים ג'אם סשן מרומם וחגיגי עם מיטב המוזיקאים  בפסטיבל – הקהל מוזמן בכניסה חופשית.

 

אמיצים, מאפרים ויוצרים

קניון TLV מציע בחול המועד סוכות פעילויות רבות ומגוונות לכל המשפחה ומופע מוזיקלי ענק של משפחת טרסוב. בנוסף, בין התאריכים 2-4.10 בין השעות 12:00-18:00 יתקיים פסטיבל "אמיצים" בקניון במסגרתו יוקם מתחם ענק עם מגוון פעילויות אומץ לכל המשפחה:מבוך פחד- מסלול העובר בין מספר חדרי פחד עם דמויות מפחידות, מיצגי אימה, קולות מוזרים ותאורה מפחידה.אתגר האומץ- עם מספר תיבות אטומות, בתוך כל תיבה חלק פאזל. כאשר צריך להוציא לפחות 4 חלקי פאזל מתוך 4 תיבות, על מנת להרכיב פאזל שלם ולפצח את הקוד.עמדת איפור – שיניים מפחידות, עיניים ענקיות, ועוד.מתחם יצירה – מתחם יצירה בו תוכלו ליצור לוכד חלומות, רוח רפאים, עטלף ומסיכה מפחידה. דמויות שטח ענקיות- דמיות שטח שיסתובבו ויצטלמו עם אורחים.

אשליות

מוזיאון האשליות יציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון:אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד. המוזיאון ממוקם בנמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26 הוא יפעל במהלך כל ימי חול במועד והכניסה בתשלום.

משקשקים

לבוגרים שבינינו: פסטיבל הקוקטיילים הגדול של תל אביב יוצא לדרך לראשונה עם 48 שעות של חוויות מיקסולוגיות וקולינריות  טעימות ומרהיבות, שיוגשו ב-16 ברים שייבנו במיוחד בחלל אירועים אקסקלוסיבי במרכז תל אביב. 5-6 לאוקטובר, חול המועד סוכות ביוזמת האלכימאי – The Alchemist  וחברת הכרם מציגים

אולם "איסט" בתל אביב יארח את הפסטיבל המיוחד, תוצאה של שותפות בין צמרת המומחים בתחום האלכוהול והחוויות- "האלכימאי" ו"הכרם". האולם יתמלא בלא פחות מ-16 ברים עם מעל ל-20 קוקטיילים בהשראה בינלאומית, הכוללים מותגים מכל העולם ותוספות מיוחדות כמו תמציות ועשבי תיבול, שיקויים מרחבי תבל, קוקטיילים על בסיס קפה ושוקולד ועוד שלל טעמים מסעירים ומפתיעים.

אבו גוש בתל אביב

פסטיבל המוזיקה הוותיק המתקיים כבר למעלה מ 65 שנה יתקיים גם השנה בחוה"מ סוכות, 3-5 באוקטובר 2023. יתקיים גם השנה ברכז רבין בתל אביב. פסטיבל אבו-גוש למוזיקה קלאסית, ג'אז, מוזיקה אתנית, של אמנים מובילים בישראל ובעולם, הוא מוותיקי הפסטיבלים למוזיקה בארץ, כשייחודיותו היא אווירה פתוחה, מחוץ לאולמות הקונצרטים המסורתיים, באזורים המפיקים אקוסטיקה ייחודית. תכנית הפסטיבל עשירה ומגוונת וכוללת מוזיקה עתיקה וחדשה ומוזיקת עולם מתרבויות שונות, לעיתים בשילוב עם תנועה, תוך הדגשת האותנטיות ואיכות ביצוע ללא פשרותאה לה רמלה

אה לה רמלה 

פסטיבל רמלה עיר עולם, הפך למוקד אטרקטיבי ומיוחד של בילוי והנאה לכלל הגילים מכלל המגזרים. הפסטיבל הוא הזדמנות מצוינת לבקר באתריה המיוחדים של העיר, להנות מהופעות של הזמרים הכי חמים בחינם או עד 20 ₪, לצפות בהצגות ותהלוכות, להנות מאמנות עכשווית תערוכות ומיצבים, מתחמי קולינריה ועוד.הפסטיבל שמתקיים זו השנה השביעית, נולד ביוזמת ובהפקת עיריית רמלה וקרן רמלה הוא גדוש במופעים של מיטב האמנים.

מידי ערב במהלך הפסטיבל יעלו על הבמה נועה קירל, עדן חסון ודי ג'יי תום חיימוב, שרית חדד, גליקריה שמגיעה במיוחד מיוון, שירי מימון, ולארי חמאתי, הפרויקט של רביבו ועוד.

בנוסף בפסטיבל, עשרות אירועים ופעילויות למגוון גילים רחב בהם הצגות והפעלות לקטנטנים, סיורים מודרכים באתרי התיירות ההיסטוריים של העיר – המגדל הלבן, בריכת הקשתות, המרכז לאמנות עכשווית, השוק האותנטי של רמלה, מוזיאון המשאיות ועוד.במהלך הפסטיבל תינתן במה מיוחדת לקבוצות והתרבויות הרבות המרכיבות את הפסיפס היחודי של העיר. דוכני קהילות יארחו אירועי מורשת ופעילויות להכרת הקהילות השונות, פעילויות ואטרקציות לילדים ונוער, למבוגרים ולטובת גיל הזהב.הפעיליות – בחינם.

חוזרים לילדות בחולון

פסטיבל "צלילי ילדות בתיאטרון חולון" – מאירועי חול המועד סוכות הבולטים לילדים ולכל המשפחה, המזוהה עם איכות אמנותית גבוהה ומתמקד במופעי מוסיקה מחול ותיאטרון לילדים ולכל המשפחה, יתקיים השנה בתאריכים 1 עד 3 באוקטובר בתיאטרון חולון.

תוכנית הפסטיבל בשנה זו מביאה מופעים המשלבים מגוון רחב של אמנויות הבמה שבמרכזם המוטיב המוסיקלי : ממסע מוסיקלי בין שירי כוורת, תיאטרון בובות וחפצים, שירי עם וסיפורים החוגג את הרב תרבותיות המאפיינת את התרבות הארץ, מופע שירי ילדות אהובים מכל הזמנים, פטר והזאב של תיאטרון אורנה פורת בשיתוף להקת מחול פרסקו ועד מופע משירי יהונתן גפן, מופע העוקב אחר סיפור חייה של אלה פיצג'רלד ועוד, וכל זה בהשתתפות אמנים וכוכבים ישראליים מהשורה הראשונה.במהלך הפסטיבל תתקיים מסיבת ריקודים לכל המשפחה ברחבת התיאטרון. הכניסה למסיבה ללא תשלום.

יריד איכרים ססגוני

במהלך חול המועד סוכות יקיים משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי את פסטיבל "תוצרת הארץ", שיאפשר לציבור הרחב היכרות עם חקלאי הנגב והגליל והזדמנות לטעום מתוצרת חקלאית טרייה לצד הפנינג ענק לכל המשפחה. הפסטיבל שוק האיכרים יתקיים בין התאריכים 3-4/10 ימים שלישי ורביעי בחול המועד סוכות במתחם בית הספר החקלאי מקווה ישראל – חולון, בין השעות 10:00-17:00. הכניסה לשוק האיכרים והפעילויות במקום פתוחות לקהל הרחב וללא עלות. לצד יריד האיכרים, יחכו לכם בפסטיבל האטרקציות הבאות: הופעות מוזיקליות של אמנים מהנגב והגליל בהם המופע של חיים אוליאל ולהקת "שפתיים", מתחם פוד טראקים ודוכנים של מיטב התוצרת החקלאית של איכרי הנגב, הגליל ויישובי החוסן מתחם ילדים עם הצגות, הפעלות וסדנאות, מתחמי יין וגבינות, שווקי פירות, ריבות ותבלינים.

ילדים ילדים, בואו הבייתה

תיאטרון המדיטק יקיים בחול המועד סוכות את "פסטיבל הצגות לילדים", ויציג במשך שמונה ימים את מיטב ההצגות עטורות השבחים של התיאטרון  ובינהם: "בת הים הקטנה", "שלושת המוסקטרים", "לאסי", "חנן הגנן", "דוקטור דוליטל", "מסעדה בקצה הקוטב" -הן רק חלק מההצגות שיוצגו בתיאטרון המדיטק בין התאריכים 30 בספטמבר ועד 7 באוקטובר.

לדרום

הפסטיבל הכי שמח וצבעוני בארץ חוזר לאילת בחול המועד סוכות. תאגיד התיירות העירוני של אילת חוגג את פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שיהפוך את טיילת העיר לחוויה שלא כדאי להחמיץ.במשך 3 ימים יבואו אל הטיילת האילתית הכישרונות הגדולים והססגוניים ביותר: אמני קרקס, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים. לכל אורך הטיילת תוכלו לפגוש מופעי תיאטרון בובות מרהיבים, עם ההצגות של זהבה ושלושת הדובים וסינדרלה. פסלים חיים כמו נשות ענק, אטלס ואפרודיטה, מגוון פסלים חיים של ציידת פרפרים, נגן אקורדיון, מוכרת בשוק ועוד, מריונטות צבעוניות מהלכות ועוד המון.הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות, 5-7 באוקטובר 2023, 11:00-15:00 והכניסה חופשית.

אימון שקיעה עם אירה דולפין

בריזורט היוקרה דרים איילנד מציינים את חול המועד סוכות עם בילוי מהנה ומופלא לגוף ולנשמה – Wellness Retreat- בין הפעילויות אימון שקיעה עם אירה דולפין, כוהנת הספורט, אימון לעיצוב וחיטוב לצד הרצאה על אורח חיים בריא  המותאם סגנון חיים, סדנת קקאו – טקס שחרור וכתיבה אינטואיטיבית, סדנה על זוגיות ושמחת חיים, וואטסו לזוגות, סדנת חמש שפות לאהבה  – סדנא ושיח זוגי שבה לומדים יחד איך להעלות את האהבה לרמה הבאה, שתהיה זוגיות אפקטיבית, מכבדת ושמחה, סדנה על זוגיות ושמחת חיים – קבלת כלים אפקטיביים לשמירה וטיפוח בלאהוב, לכבד ולשמוח מהיש. שיעורי יוגה ופילאטיס – סדנאות שמחברות בין העולם החיצוני לפנימי של כל אחד מאתנו, אמבט קרח על גדות האגם- חוויה מעצימה הכוללת מדיטציה, נשימות מעגליות וטבילה במי קרח גורמת לעלייה משמעותית בשחרור הדופמין בגוף. סדנה בשיטת ה-  CWT – שמגיעה מהמקום הרגשי פיזיולוגי. התורמת להעצמה והתאוששות השריר לקראת האימון הבא.

או אה, מי זה בא

השף עומר מילר ישתתף בפסטיבל "מדלעת" – כשמדע ודלעת נפגשים – בפארק קרסו למדע באר שבע במהלך חול המועד סוכות, 1-5 באוקטובר. במסגרת שיתוף הפעולה הקולינרי והמעניין יפתח מילר מתחם פופ אפ עם מנות שף ייחודיות על טהרת הדלועיים. בין המנות שיוגשו יוכלו המבקרים לטעום מלביבות דלעת מפתיעות, דרך כדורי דלעת פלאפל ועד לגלידת דלעת מיוחדת במינה. את המנות הללו, שיוכנו במקום אל מול המבקרים, יוכלו המבקרים לטעום ולהתרשם בלעדית רק בפסטיבל "מדלעת", במתחם פופ אפ טעימות הדלועיים מבית היוצר של השף עומר מילר. (המנות הינן בתשלום סמלי המתאים לכל כיס).

הגיעו מ12 מדינות

קרקס אלמונדו הוא קרקס וירטואוזי, בקצב סוחף, מרתק ומלא בהפתעות שידהימו את הקהל. הפקת ענק בינלאומית בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים מ- 12 המדינות של היבשת הדרום אמריקאית שיצחיקו וירגשו אתכם בפארק נחל באר שבע בין התאריכים 7-10 לאוקטובר בין השעות 12:00,15:00,17:30, ימי חול:17:30.  הכניסה בתשלום.

פסטי פסטי פסטיבל

בחופשת סוכות יערך פסטיבל רחוב ענק  "פסטי FUN" . במסגרת הפסטיבל מתחם עופר סילו סנטר יהפוך להפנינג רחוב ענק  לכל המשפחה הכולל בין הייתר:  תאטרון רחוב, מופעים מרהיבים, הרכבים מוזיקליים יוצאי דופן,מופעי קרקס, מייצגי ענק, פסלים אנושיים, הצגות לכל המשפחה  ועוד. כמו כן הפסטיבל רחוב יכלול מתחם קולינארי עם מגוון רחב פוד טרקס  הכולל  אוכל רחוב מכל הסוגים. הפסטיבל יתקיים בין ה- 2.10.2023 עד ה 3.10.2023 בעופר בילו סנטר, לקהל הרחב ללא תשלום!

ויש גם את מרגול

עיריית רחובות והחברה העירונית שמחות להציג את אירועי סוכות ברחובות: "אסיף מוזיקלי" – חגיגה של מוזיקה ישראלית במשך שלושה ימים עם מיטב האמנים: מרגול, עמיר בניון, חיים משה, בר צברי, אביבה אבידן, מאיה אברהם ועוד. המופעים יתקיימו בימים שני-רביעי, 2-4.10.23 בשעה 20:00 בפארק המייסדים. הכניסה חופשית

מה? מריו

פסטיבל "סופר מריו" יערך בחופשת חול המועד סוכות בקניון עופר רחובות, החל מה מה 03.10.23 עד 05.10.23  – לקהל  הרחב, ללא תשלום. במסגרת הפסטיבל יוקם מתחם הכולל מפגש מעריצים עם הדמות האהובה,  חווית גיימינג יוצאת דופן,  יוצבו עמדות נינטנדו מרהיבים, עם להיטי סופר נינטנדו סוויטש חדשים,אתגרי סופר מריו,  מתחמי יצירה,  עמדת צילום, יערכו  סדנאות צבע ויצירה, יוצבו מתקני נינטנדו מרהיבים ועוד. כמו כן לפותרים נכונה יזכו במתנות ובפרסים.

ויש גם בחו״ל

חופשת סוכות על במלון יוקרה, באחד מחופי הים השחור המרהיבים ביופיים. ריזורט יוקרתי אשר מארח תיירים מכל העולם, בוחר להקים סוכה כהילכתה במיוחד עבור הקהל הישראלי, שמבקש לטייל ועדיין לשמור על המסורת בחודשי החגים. כמו כן "גולדן סאנדס" מציעים גם ארוחות חג כשרות, במסעדת Tahini החדשה שנפתחה ממש לפני מס' שבועות, אוכל מסורתי מקומי לצד אוכל מסורתי ישראלי.

תגובות