ליברה למען העסקים הקטנים והבינוניים:חודשיים ראשונים חינם ברכישת ביטוח עסק

חברת הביטוח ליברה נרתמת למען בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. ליברה מבינה שבימים אלה העול הכלכלי כבד ומחפשת בכל דרך אפשרית להקל עליהם, לכן היא מעניקה חודשיים חינם ברכישת ביטוח עסק לבעלי עסקים קטנים ובינוניים: החל מחנויות קניון ורחוב ועד מספרות, קליניקות לקוסמטיקה, חנויות פרחים ועוד.

כל בעל עסק יוכל לקבל את ההצעה המתאימה לצרכי העסק הספציפי אותו הוא מפעיל בהתאם למודל הפרסונלי של החברה. פוליסת ביטוח העסק של ליברה כוללת את כל הכיסויים הנחוצים לעסקים קטנים, ביניהם: ביטוח מבנה, תכולה, פריצה,  אובדן הכנסות ,נזקי טבע, צד שלישי, חבות מעבידים, ציוד אלקטרוני ועוד.

אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה: "מאז תחילת המלחמה עסקים רבים נאלצו להאט את קצב עבודתם, לכן בתקופה מאתגרת זו חשוב לנו להקל עליהם ולתמוך בפעילות השוטפת של המשק והכלכלה הישראלית".

הטבה זאת מצטרפת לפעולות נוספות בהן נקטה ליברה מאז פרוץ המלחמה וביניהן, מימון עלות חודש נובמבר למבוטחים תושבי העוטף, דחיית תשלומים, הארכת תוקף פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל באופן אוטומטי וללא תשלום עבור מבוטחי החברה ששהו בחו"ל וחזרתם התעכבה, וכן רכישות מרוכזות של מוצרי מזון וטואלטיקה עבור חיילי צה"ל ושינוען ליחידות השונות. בנוסף, ליברה עומדת בקשר עם כלל לקוחותיה אשר זקוקים להכוונה וסיוע בזמן תקופת המלחמה – המוקד שלנו זמין בטלפון *6323.

  • ההטבה תקפה בחודשים דצמבר 2023 וינואר 2024 למצטרפים חדשים בלבד, והיא מגולמת במחיר. בהתאם לתנאי ליברה חברה לביטוח בע"מ

תגובות