רשת הביוטי APRIL עוברת למשכנה החדש בקניון מול הים באילת, החנות שמשתרעת על פני שטח של כ-110 מ"ר בקומה המרכזית של הקניון, שופצה בהיקף השקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח

APRIL, רשת הטיפוח והביוטי הוותיקה בישראל מכריזה על פתיחת סניף מחודש ומפואר במיקום מרכזי בקניון מול הים באילת המעוצב באותו הקונספט, כמו חנות הדגל של הרשת בקניון TLV בתל אביב והחנות בקניון הזהב בראשון לציון. החנות משתרעת על שטח של 110 מ"ר והיקף ההשקעה בה נאמד בכ-1.5 מיליון שקל. 

הסניף המחודש הוא חלק מבין 43 סניפי הרשת ועומד בקו אחד עם חנויות הבישום המובילות בעולם ומעוצב באופן שכמוהו עוד לא נראה בישראל, תוך שהוא מציע חווית צריכה וקנייה ייחודית, המאפשרת לכל מבקר להיחשף למגמות ולטרנדים החדשים ביותר בעולם ולהתחבר למוצרים על פי העדפותיו האישיות.

מירב אליהו, סמנכ"לית שיווק וסחר של רשת אפריל: "אפריל היא רשת ביוטי מובילה שלאורך שנים משפיעה על עולם הביוטי בישראל ומתפתחת יחד איתו. אפריל מביאה לישראל את מוצרי הבישום, הטיפוח והאיפור של המותגים המובילים בעולם, חדשנות מוצרית, כמו גם את המגמות והטרנדים החדשים ביותר בעולם וכל זה עטוף בחוויית קניה ייחודית".

תגובות