יום הולדת משותפת לאזרחי העיר הוותיקים שהגיעו לגיל 80

150 אזרחים ותיקים ילידי שנת 1937 חגגו אתמול (ג'), מסיבת יום הולדת משותפת לרגל הגיעם לגיל 80. ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, איחל לכל אחת ואחד מהם שהשליש הבא של חייהם יהיה מלא בכל טוב, שמחה, בריאות ונחת. גם רב העיר, הרב הדאיה, ברך את כל הנוכחים באריכות ימים וחיים בריאים וטובים. לצד שי אישי – שמיכת פליז מחממת לכל חוגג העניק ראש העירייה, שי מיוחד – פסלון של דגל הדיו לגדי כץ ראש העיר אילת בעבר, שנמנה גם הוא בין החוגגים.

 האירוע החגיגי המתקיים זו השנה התשיעית ביוזמת העירייה ומחלקת ההתנדבות, התקיים במלון דן פנורמה, במהלכו נהנו האזרחים הוותיקים מקבלת פנים בנגינת נבל, מארוחת צהריים חגיגית, ומשירתם הנפלאה של אמיר חיים ולהקת "המשפחה". את החוגגים ליוו צעירים יהודים מכל העולם המשתתפים בתכנית מסע ובמסגרת זו מתנדבים בקהילה. כמו בכל חגיגה הייתה גם עוגה, שנתרמה על ידי מלון דן פנורמה. התרגשות גדולה נרשמה כאשר חני רובין תושבת העיר והנכד נועם מורדי ברכו את האם/סבתא – שרה מורדי, אמו של סגן ראש העירייה – יהודה מורדי ואת כל החוגגים.

 זו השנה התשיעית בה חוגגת העירייה יום הולדת משותפת כחלק מהפעולות שנעשות למען אזרחיה הוותיקים של העיר אילת. לפני 9 שנים, באירוע הראשון שהתקיים כחלק מהכרזת ראש העירייה על שנת הקשיש, הגיעו 50 חוגגים. מאז עולה מידי שנה מספר החוגגים. השנה הגיעו 220 תושבים לגיל גבורות, 150 מהם חגגו אתמול. בכל שנה נערכת החגיגה בחודש דצמבר, החודש בו חוגג העם היהודי את חג החנוכה ומציין את גבורות ישראל ובכל שנה מתקיימת החגיגה במקום אחר: במועדון חברתי לגיל הזהב, מתנ"ס קולייר, מתנ"ס יעלים, מתנ"ס שחמון, האגודה למען הקשיש, במתנ"ס בית רובין, במלון סי הוטל והשנה, כאמור במלון דן פנורמה. את האירוע הפיקה גם השנה, מנהלת המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, מינהל שח"ק בעירייה – אמירה אדרי המשמשת גם כיועצת ראש העיר לענייני אזרחים ותיקים, בשיתוף מזכירות העירייה.

קרדיט צילום: יהודה בן יתח.

תגובות

להשאיר תגובה