הסטודנטים באילת זכו

הסטודנטים באילת רוו נחת ביום חמישי האחרון בטקס העירוני השנתי לחלוקת מלגות לימודים. הטקס התקיים בפארק המרכזי ליד מרכז הצעירים, ובמסגרתו קיבלו 300 סטודנטים בני ובנות אילת מלגת לימודים בסך כולל של מעל 2.6 מיליון ₪. בסיום הטקס, נהנו מאות מתושבי אילת הצעירים מהופעה נפלאה של אברהם טל.

 הטקס, שהונחה ע"י רכזת תחום השכלה גבוהה וסטודנטים – אורגל קדוש ביחד עם רכז מלגת קרן אילת במרכז צעירים – יוסי ארז, נפתח בשיר "תמיד חלמתי" ששרה הזמרת דיאנה שפירו, סטודנטית לפסיכולוגיה וניהול בקמפוס אונ' בן גוריון באילת.

גם השנה זכו 180 סטודנטים אילתים הלומדים במוסדות אקדמיים באילת או ברחבי הארץ במלגת לימודים מלאה בסך 10,000 ₪, פרי שיתוף פעולה עם מפעל הפיס ופר"ח, במסגרת "מיזם פיס" למלגות סטודנטים. כחלק מפועלו של ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי לקידום וביסוס האקדמיה, במסגרתו מוענקת כבר מעל עשור מלגת לימודים מלאה ללומדים בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון, שותפה העיר אילת זו השנה השלישית, למיזם פיס, במסגרתו מעניק מפעל הפיס 5,000 ₪ לכל סטודנט, והעירייה באמצעות קרן אילת או מינהלת פר"ח, מכפילות את הסכום בתמורה ל – 120 שעות התנדבות בקהילה או 120 שעות התנדבות בפר"ח (חונכות ילדים).

לצד 180 הסטודנטים, השתתפו השנה בטקס גם 70 סטודנטים הלומדים לתואר ראשון בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון, שזכו לקבל מלגה מלאה תרומת פדרציית טורונטו ומגבית קנדה. חגית שילו, מנהלת שותפות ביחד אילת-אילות-טורונטו באילת, ברכה את הסטודנטים, וסיפרה כי חזון השותפות הוא למשוך לאזור אוכלוסייה איכותית ומגוונת במטרה לבנות קהילה חזקה ואיכותית, ולאפשר לתושבי העיר צעירים וותיקים, כמו כן לסטודנטים שבחרו לבוא ללמוד באילת, להעשיר את עצמם בידע ובכלים על מנת שיוכלו להשתלב בעתיד באופן מיטבי בחברה ובשוק התעסוקה.

המנהל האקדמי של אוניברסיטת בן גוריון באילת, פרופ' יניב פוריה, שיתף את הקהל בחזון שלו לפיתוח הקמפוס, כך שיילמדו בו תארים ותוכניות ייחודיות, ושיבח בדבריו את שיתוף הפעולה ההדוק והמיוחד בין הקמפוס והעיר אילת, שאינו קורה במקומות אחרים.

הסטודנטית דוראל בן-חיון, הלומדת שנה א' לחינוך מיוחד במכללת לוינסקי לחינוך באילת, ברכה והודתה בשם הסטודנטים להנהגת העיר ולתורמים, שבזכותם הסטודנטים יכולים להקדיש את מרצם וזמנם ללימודים. דוראל, המשמשת גם כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללה, שיתפה את הקהל בחוויות הלימודים של סטודנט באילת ובפעילות החברתית שמתבצעת במסגרת המלגה.

 

תגובות

להשאיר תגובה