מה עושים בעיר

המדריך המלא לדברים מיוחדים שאפשר לעשות השבוע באילת!

טיול משפחות בשבת-

אורחי "ירח מלא" נהנים מהפעילויות הכי מהנות בשעות הכי נעימות בערבה הדרומית: בחמישי – העפת עפיפונים מעל דיונות סמר בשקיעה

בשישי – סיור שקיעה וקבלת שבת בפארק תמנע

08-6616976 – להזמנות

מוזיקלי-  מאור כהן בחוף של מוש

מאור כהן, מוסיקאי יוצר, הרפתקן מוסיקלי ראשון במעלה, פיטר פן של הרוק הישראלי, ושחקן מוערך במופע סולו אקוסטי בו יבצע את מיטב שיריו בביצועים מפתיעים.*ניתן לרכוש כרטיסים פיזית בחוף של מוש ועכשיו מאור מגיע לחוף של מוש בפעם הראשונה!! במופע הזה מציג מאור את הפן האקוסטי (אך לאו דווקא רגוע) יותר שלו, מספר סיפורים ואנקדוטות מעולמו הפנימי ומאחורי הקלעים.

יום חמישי | 28/6/2018

מחיר כרטיס: ₪75 לאדם.

לרכישת כרטיסים באתר: https://www.getin.co.il/maorcohen286

טלפון לבירורים: 052-8550184

בונים מערכת חיסונית עם אומינה – אצל  דיקלה דיין יופי של בוטיק

מאקי-בריס, גוג’י-בריס, מאקה, שמן המפ, כלורלה, קקאו חי, מורינגה, מקונה, לוקמה, אסאי ,פולן דבורים ….והרשימה עוד ארוכה ומרתקת. נעים להכיר. אלו הם הסופרפוד – “מזונות העל” . החברים החדשים והטובים ביותר שתוכלו לבקש כיום בתזונה היומית שלכם. מזונות העל מגיעים אלינו מתרבויות שונות אשר עושות בהם שימוש זה אלפי שנים, וממקומות גאוגרפיים שונים על פני כדור הארץ. המשותף לכולם הוא, שככל הנראה, מדובר במזון המרוכז והמזין ביותר בנמצא על פני כדור הארץ. ביכולתם של מזונות אלו לשפר סמפטומים של כמעט כל מחלה. ביכולתם לעודד את רמת האנרגיה והחיוניות בגופנו והם הבחירה האופטימלית לחיזוק המערכת החיסונית ולשיפור הבריאות הכללית.

ראשון ושני ‏19:00‏ – ‏22:00‏

שירת הנשמה -צ'אקרת השורש- הבית הקסום של ליליאנה

בית לסדנאות באילת שמאפשר למנחים ומטפלים לחלוק ידע ונתינה במקום מכיל, תומך ומקסים.הבית הכי קסום  בו ניתן לחוות, ללמוד ולהחשף למגוון מפגשים רוחניים בנושאים מגוונים ומיוחדים. ליליאנה ומרקו מארחים באהבה ומאפשרים להתנסות ולחוות את חוויית הריפוי בקערות הטיבטיות, בו הם לוקחים כל אחד למסע בתוך עצמו!

ניתן לתאם בטלפון:  052-727-1200

יריד דוכנים ברחבת המוזיאון באילת- שלישי  ‏20:00‏ – ‏23:00

 

תגובות

להשאיר תגובה