Dell חושפת : הדור הבא של המחשבים

חברת Dell מודיעה השבוע על השקת מחשבי Vostro חדשים שמותאמים לצרכים ולדרישות של עסקים קטנים

 ארבעת המחשבים הניידים מהדור החדש, שפותחו לשפר את התפוקה, להיות נגישים במחיר, ולתת תמיכה ואבטחה מצטיינים, מספקים תכונות שעסקים קטנים צריכים ודורשים מקו המוצרים של Vostro.

לדברי שלומי קוארטלר, מנכ"ל Dell ישראל: "קו מוצרי ה- Vostro שלנו ממשיך לספק את הסחורה ולקבל משוב מצוין ממקצועני העסקים הקטנים ככתובת למי שרוצה מכשירים יעילים שמבצעים משימות קריטיות יומיומיות. עם ארבעת המכשירים החדשים האלה, אנחנו מספקים מחיר משתלם, עיצוב ותמיכה שמעצימים יעילות".

 

  • סדרת ה- Vostro 5000 החדשה – עיצוב יפה, ביצועים חזקים ואבטחה לעסקים קטנים

הניידים בסדרת 5000 החדשה, מגיעים בגדלים 14 ו-15 אינץ', משלבים עיצוב אלגנטי וניידות.  עובי דגם ה-14 אינץ' הוא 18.5 מ"מ בלבד ומשקלו ההתחלתי 1.59 ק"ג בלבד. הדגם יכול להגיע עם תצוגת FHD. סדרת ה-Vostro 5000 משודרגת בכיסוי מתכתי חלק שמגיע במגוון צבעים אפשריים, כולל אפור, זהב וכחול.

המחשבים הניידים מספקים ביצועים גבוהים, עם מעבדים עד סדרה Generation 7 של מעבדי Core i7 של אינטל, זכרון וידאו GDDR5 עד 4 גיגהבייט, HDD עד 1 טרהבייט או SSD עד 256 גיגהבייט או אפשרות של כונן כפול HDD+SSD להוספה קלה של אחסון. הם מציעים גם עד 16 גיגהבייט זכרון, ואפשרות הרחבה עד 32 גיגהבייט.

ניידים אלה מציבים את נושא האבטחה בראש סדר העדיפויות ומספקים קוראי טביעות אצבע אופציונלי עם Windows Hello, שמאפשרים ללקוח להתחבר במגע בלבד. המחשבים מספקים אבטחה ברמה מסחרית על ידי אספקת אבטחת חומרה ואחסון מפתחות הצפנה עם TPM 2.0. חיבורי ה-HDMI וה-VGA מאפשרים למשתמשים לחבר מכשירים חיצוניים, כולל מספר מסכים עם חיבורים ישנים יותר.

 

  • Vostro 3000 בגדלי 15 אינץ': שילוב אופטימלי בין ביצועים ואבטחה לעסקים

הדור הבא של סדרת Vostro 3000 בגודל 15 אינץ (דגם 3568) מספק אפשרויות אבטחה ותכונות יעילות עסקית אמינות עבור לעסקים קטנים שמקפידים על התקציב. הנייד בנוי קל ודק. ה-Vostro 3000, מצויד במעבד אינטל עד עד סדרה Generation 7 של מעבדי Core i5, כונן HDD עד 1 טרהבייט או SSD 256 גיגהבייט וזכרון DDR4 עד 8 גיגהבייט. דגם 3568 מציע מסך FHD אופציונלי, ויש לו אפשרויות גרפיות מרובות.
בנוסף, ה-Vostro 3000 מציע כאופציה את חומרת ה-TPM 2.0 לאבטחה ברמה מסחרית, וקורא טביעות אצבע מובנה אופציונלי עם

תגובות

להשאיר תגובה