עידן עמדי, אתניקס והתקווה 6 עשו סופ"ש מוזיקלי באילת

גיא אדירן, מנכ"ל מלון דן פנורמה אילת נהנה מאוד לאירח את הזמר עידן עמדי והלהקות אתניקס והתקווה 6 במסגרת סופ"ש מוסיקלי במלון. ומי הזמין את כל אורחי המלון לקידוש?

במהלך סוף השבוע האחרון אורחי מלון דן פנורמה אילת נהנו ממופעים חיים ומיוחדים של מיטב האמנים המובילים במוסיקה הישראלית ביניהם: עידן עמדי והלהקות אתניקס והתקווה 6 במסגרת סופ"ש מוסיקלי במלון. בנוסף, במהלך הסופ"ש האורחים נהנו ממופע סטנד אפ של בני ברוכים, מסיבות ריקודים לצד פינוקים קולינריים של אוכל ישראלי של אמיל גסנר שף המלון וצוותו.

גיא אדירן, מנכ"ל מלון דן פנורמה אילת קיבל את פניהם של כל האמנים שהופיעו במהלך סוף השבוע במלון, עשה להם סיור היכרות והציג בפניהם את האולם בו הם יופיעו.

הזמר עידן עמדי, שבתקופה האחרונה מתקרב לדת, ביקש אישית מאדירן שההופעה שלו שתוכננה ליום שישי תתקיים אחר הצהריים, כך שיהיה לו מספיק זמן להתארגן עד כניסת השבת. יתרה מכך, בסוף ההופעה שלו עמדי הזמין את כל האורחים להצטרף אליו לארוחת הערב בחדר האוכל של המלון ולעשות איתו קידוש לשבת.

לפני ההופעה של להקת התקווה 6 במלון, גיא אדירן המנכ"ל פגש את חברי הלהקה בטרקלין העסקים של המלון ואיחל להם הצלחה. עמרי גליקמן סולן הלהקה התעקש להרים כוסית לחיים ואמר: "לחיי הופעה מוצלחת".

עמרי גליקמן סולן התקווה 6 ואחותו שירה גליקמן שאף היא שרה ונגנת קלידים בלהקה הגיעו למלון דן פנורמה אילת עם הפרטנרים שלהם וכמובן עם אמא שלהם שמנהלת את הלהקה. עמרי הגיע עם רעייתו ההריונית ושירה הגיעה עם בעלה והתינוקת שלה בת השנה וחצי.

תגובות

להשאיר תגובה