עבודות ליטוש ופוליש מפקידים בידיים מקצועיות

נדרשים לעבודות ליטוש או פוליש לריצוף ביתכם? רוצים לקבל את התוצאות הטובות ביותר בלי חשש מנזקים? כדאי שתפנו לחברת ליטוש המאה, המספקת את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר בתחום.

חשוב לדעת כי ליטוש ופוליש הינן עבודות מקצועיות ומורכבות, וכדי לבצען כראוי יש צורך בידע וניסיון רב, בחומרים ייעודיים ומכשור מתקדם. חברה ליטוש המאה מספקת מענה איכותי ושלם לצרכי הליטוש ו/או הפוליש של לקוחותיה, לצד מחויבות ללוחות זמנים, מחירים הוגנים ושירות מקצועי ואדיב.

 השירות הטוב ביותר בתחום

חברת ליטוש המאה הפכה לכל כך מבוקשת ומומלצת, בזכות שילוב מנצח של מקצועיות רבה לצד שירות נטול דופי. שירותי החברה נשענים על ערכים של אמינות, אחריות, מיומנות ואדיבות, הבאים לידי ביטוי בכל שלבי העבודה. זאת עם התאמה אישית מלאה לצרכיו של כל לקוח והגדרות תקציב, ובזמינות גבוהה מתחילת ההליך ועד לאחר סיומו.

שלא כמו חברות אחרות המספקות מגוון שירותי ניקיון ותחזוקה, הכוללים גם עבודות ליטוש ופוליש, בליטוש המאה עבודות אלו מהוות התמחות עיקרית. החברה פועלת בתחום כבר מעל חמש עשרה שנה ומבצעת מגוון סוגי ליטושים ועבודות פוליש באופן איכותי ועמיד, בעזרת חומרים מובחרים ומכשור מתקדם. העבודות כוללות בין היתר ליטוש וחידוש מרצפות, מדרגות, קירות, ליטוש ספים, עבודות עם רובה ואטימות משטחים עם סילרים מיוחדים, וכל סוג של גימור מבוקש בין אם מבריק, מט, מט משי או מט יבש.

 עבודות ליטוש עבור משטחים שונים

 עם חברת ליטוש המאה תזכו במגוון שירותי ליטוש המיועדים להחלקתם של משטחים מחומרים שונים, וזאת באופן אחיד, אסטטי ועמיד לאורך זמן. השירותים מבוצעים בעזרת ציוד מתקדם המופעל על ידי צוות מיומן, אשר יחדש באופן משמעותי את חזותן של הרצפות ויחסוך את הטרחה והעלות הגבוהה שברכישת, החלפת והתקנת ריצוף חדש. שירותי הליטוש של החברה כוללים ליטוש רצפות משיש עם מלטשת יהלומים המיישרת, מנקה ומבריקה רצפות. כמו כן, בסיום הליך הליטוש מצפים את הריצוף בסילר המגן מפני חדירת רטיבות ולחות, ומעניק חזות מבריקה ורעננה. בנוסף, החברה מתמחה בליטוש מגוון סוגי חומרים ומשטחים נוספים, לרבות ליטוש אבן ובטון, ליטוש מדרגות, ליטוש אבן טרוורטין ועוד. שירותים אלו מסופקים עבור משטחים פנימיים או חיצוניים כך שיהיו מחודשים, אחידים ומבריקים.

 עבודות פוליש מקצועיות

בליטוש המאה מבצעים גם עבודות פוליש ווקס וקריסטל מקצועיות. פוליש קריסטל החברה מבצעת בעזרת מגנזים המוחדר לתוך המרצפות על ידי חימום פני שטח הריצוף, ושפשוף האריחים במכשור מיוחד הכולל מברשות צמר פלדה. זאת בעוד שפוליש ווקס מבוסס על מכונה המקרצפת את הרצפות באמצעות סקוץ' ברייט ולאחר מכן מורחים על גבי הריצוף חומר שעווני המכונה ווקס, המגן על המשטח ומעניק לו ברק.

לקבלת עוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא בחינם, ולהזמנת שירותי ליטוש ופוליש, צרו קשר עם חברת ליטוש המאה בטלפון 054-5216507.

תגובות

להשאיר תגובה