פרס חדשנות נוסף לשירות עד הבית

שירות חדשני וייחודי של עיריית אילת – שירות עד הבית לאוכלוסיות מיוחדות, ביניהן: ניצולי שואה, זקנים סיעודיים ומקבלי קצבת ניידות, שמפעיל אגף ההכנסות זכה במקום הראשון בכנס ארצי לחדשנות ויצירתיות בתכניות קהילתיות לגיל השלישי. בשנה שעברה זיכה השירות את עיריית אילת גם בפרס רוני פיינשטיין הארצי ליזמות וחדשנות עירונית.

 בכנס פרי יוזמה של עמותת קלי”ק (קהילה למען יזמות לקשישים), ג’וינט ישראל והירחון “דורות”, שהתקיים בשבוע שעבר הציגו שבע רשויות ועמותות, אשר עלו לשלב הגמר לאחר שנבחרו מבין 60 פרויקטים שהוגשו מכל הארץ, תכניות קהילתיות המעודדות חדשנות ויצירתיות לאוכלוסיית הגיל השלישי והוכרזו שלוש התכניות הזוכות. במקום הראשון זכה  כאמור  ‘שירות עד הבית’ של עיריית אילת במסגרתה עובדי העירייה מגיעים אישית לבתי קשישים, בעלי מוגבלות בניידות וניצולי שואה ודואגים למתן מגוון השירותים הניתנים באגף, בבית התושב. את התעודה קיבלו מנכ”ל העירייה – פיליפ אזרד שהיה מיוזמי השירות ופרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים.

 כחלק מתהליך של הטמעת תפיסת שירות חדשנית “קל, קשוב מקצועי” בכלל יחידות העירייה בוצע כידוע שדרוג פיזי של אגף ההכנסות במרכז סיטי סנטר ושודרגו גם השירותים לתושב שמציע האגף, ביניהם שירות חדשני וייחודי – שירות עד הבית לאוכלוסיות מיוחדות, ביניהן: ניצולי שואה, לקוחות המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות. השירות כולל הגעה של צוותי האגף עד לבית לטובת חידוש תושב אילת, מתן אישור תושבות לצרכי מס, בקשה לקבלת הנחה מארנונה, תשלומים ועוד. השירות ניתן תוך שלושה ימי עסקים מזמן הפנייה למוקד הטלפוני או במייל.

תגובות

להשאיר תגובה

58 − = 57