עדינות ומקצועיות, זה מה שאת צריכה כשאת מפקידה את הפנים שלך בידיים של מישהו. כבר בשיחת הטלפון עם רווית מנהלת המרפאה של ד"ר איתן ברמן מומחה לרפואת עור , אסתטיקה רפואית ,הרגשתי משהו כזה שאת לא יכולה להסביר, נינוחות, ביטחון. אחרי הכל, היה חשוב לי להסביר שאני סך הכול אוהבת את הפנים שלי (קצת פחות את הקמטים) ושחשוב לי לשמור על ההבעות שלי ושזה יראה טבעי. רווית (אשתו של ד"ר ברמן) הרגיעה, הסבירה וקבעה לי פגישה. אחרי הכל, אוטוטו יש את תחרות האירווזיון בתל אביב  וכחלק מההפקה אני חייבת להיות מתוקתקת למפגש עם המשלחות מכל ארופה שיגדשו את העיר.

הטיפול שבוצע על ידי ד"ר איתן ברמן:  ההליך נקרא "מילוי" וכשמו כן הוא, מילוי הקמטים על ידי הזרקות של חומצה הילראונית מסוג פרינסס מבית חברת "סלע מדיקל" שמעניקה תוצאות טבעיות , מראה צעיר ויפה יותר והזרקת בוטוקוס על ידי מזרק שנקרא ג'ובה פן טכנולוגיה שוויצרית. היתרון: המזרק מעניק דיוק בהזרקת הבוטוקוס ומונע  שטפי דם .

למי מתאים :לנשים מעל גיל ארבעים (אולי קודם, אבל אז זה לא הפריע לי) אחרי הכל  אז הפרצוף שלנו קצת נופל ואנחנו כבר לא דומות לג'וליה רוברטס – אז זה הזמן למלא. קצת בלחיים (זה עושה פלאים) מתחת לשפה, מתחת לעיניים… אתן לא מאמינות – מושכים קצת מפה , מותחים קצת משם והקמטים מיטשטשים והלחיים עולות קצת למעלה (אפילו נראה כאילו ירדנו במשקל בגלל זה) ואנחנו שוב ג'וליה רוברטס.

בשורה התחתונה: היופי בכל העניין הוא שהכל נראה טבעי, אף אחד לא שאל אותי מה עשית בבהלה ואחת החברות אפילו הגדילה ואמרה איך את נראית רעננה עם שעות העבודה שלך?. אבל ברצינות…היה לי חשוב להיפטר מהמראה העייף, מהכתמים מתחת לעיניים וכן גם מקמטים מסוימים שנראו כאילו נחרטו בעורי –  ד"ר ברמן הבטיח וקיים והכל בעדינות ומקצועיות. כמו שחיפשתי.

עלות: חומצה הילרואנית טווח בין 1800-2300 ש"ח

 עלות: הזרקת בוטוקוס  – טווח בין 650- 800 ₪ לאזור

תגובות

להשאיר תגובה