אילת ארחה לראשונה את הסבב העולמי בפוצ'יוולי

מאות צופים כיבדו את נציגי ישראל שהעפילו לגמר הסבב העולמי בפוצ'יוולי הים האדום אילת. הסבב אשר התארח באילת בחוף הטיילת הצפונית הסתיים במוצאי שבת האחרונה בהצלחה גדולה.

התחרות אורגנה על ידי רשות הספורט העירונית והתארחו בה 19 נבחרות מ 11 מדינות (גברים ונשים). למרות שההימורים הצביעו על העפלה של ברזיל ופרגוואי לגמר הרי שהצמד מברזיל הסתפק בחצי הגמר בו גבר על הצמד המקומי – אדר זינו ודייגו מרדונה.

מרשות הספורט דיווחו, כי אלופי העולם – לוגו וילבה וחוזה אסטבן מפרגוואי הציגו עליונות ברורה מול כל קבוצה וניצחו בשתי מערכות הגמר את הצמד הישראלי – אמיר זהר הוותיק והתגלית החדשה רון בן ישי. אדר זינו שהראה יכולת מדהימה עם הכדור ובמיוחד עבודת צוות מצוינת עם הברזילאי דייגו מרדונה הדגיש את ההנאה שבהופעה מול הקהל הביתי. "זה היה מרגש מאד, דחף אותנו ברגעים המשמעותיים לניצחון על ההולנדים ברבע הגמר. תודה גדולה לכל המעודדים". חברו לצוות דייגו מרדונה דה סילבה, מכר וותיק ברחובות העיר, המדבר עברית שוטפת ומתכוון להישאר באזור כדי לממש את החלום של המארח רפי אנקונה, להרחיב את המועדון של הפוצ'יוולי באילת ולקלוט אליו עשרות ילדים ובני נוער, וגם נערות ונשים.

1-DJI_0087אנקונה סיפר בהתלהבות: "המשחק מתאים לכל מי שאוהב את הכדור ומוכן להתלכלך מעט בחול. הוא מאפשר לילדים לשפר קואורדינציה (תיאום), כוח, מהירות ויתר מרכיבי הכושר. כל הפעילות נעשית בחדווה ובהנאה והשחקנים תמיד מעודדים ומפרגנים אחד לשני. אני מאמין שאפשר לפתח את הענף. עשינו תצוגת תכלית בבתי הספר בעיר, יחד עם השחקנים הדרום אמריקאים והתגובות של הילדות והילדים היו מעודדות מאד. חייבת להיות לכך המשכיות". חיזק את דבריו יעקב מלכה מנהל רשות הספורט שהבטיח שיגיעו לכאן טורנירים ארציים ובינ"ל נוספים "הרמנו אירוע יוצא דופן, בסיוע של הרבה שותפים מקומיים, כמעט כל מי שפנינו אליו נעתר וסייע בכל אמצעי שהתאפשר לו, זה חימם את הלב. האירוע הוא של כולנו. השידור החי בערוץ הספורט, 5 שעות בפריים טיים בשבת בצהריים, הגעת תיירים רבים מהארץ ומחו"ל לצפות בטורניר והתנאים המדהימים שיש לנו באילת לאירוח הענף – כל אלה מחייבים טורנירים נוספים ובקרוב" כך יעקב מלכה על האירוע.

במהלך הטורניר ניתן היה ליהנות מהמשחקים של קבוצות הנשים בכיכובה של הנחשבת לשחקנית הטובה בעולם. בטקס הסיום ברך ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי את השחקנים האילתים המובילים "אתם המודל עבור בני הנוער שלנו" והודה לכל השותפים לקיום האירוע, שנכחו במקום: W שעונים ותכשיטים, אבי כראל מקאזה דו ברזיל, חן לבון קניון מול הים, חוף הניין ביץ, מצנחי הים האדום, מי עדן, סושי מושי,   A TEAM, מלון בי סיטי בו התארחו הספורטאים, הסלינה, סי מדיה, צעירי אילת, ועוד רבים אחרים.

תגובות

להשאיר תגובה