אילת מתחזקת ב 15 כונני מד"א חדשים

העיר אילת קיבלה לאחרונה חיזוק משמעותי של 15 כוננים חדשים שסיימו קורס חובשי רפואת חירום-נהגי אמבולנס של מגן דוד אדום. הכוננים החדשים שמצטרפים לעשרות מתנדבי מד"א בעיר הם גברים ונשים תושבי העיר בהם מציל, כבאי, שוטר, פיזיותרפיסט ועוד אשר יתנדבו באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ של מד"א בעיר וזאת בנוסף להיותם כוננים עם ציוד רפואי ברכבם הפרטי אשר יגיעו באופן המהיר ביותר לקריאות חירום ויסייעו בהצלת החיים בעיר .

רכז המתנדבים של מד"א באילת, אלי מצנר: "אני שמח וגאה במסיימי הקורס שהצטרפו לשורות מד"א שמהווים הכפלת כוח משמעותית. החובשים החדשים יסייעו לנו לשפר עוד יותר את המענה הרפואי המקצועי והמהיר של מד"א בעיר".

מדריך הקורס, פאראמדיק מד"א ניר יפת: "אני גאה במסיימי הקורס ומברך אותם על הצטרפותם למשפחת מגן דוד אדום. אין לי ספק שקבוצה איכותית שכזו תתרום רבות למענה הרפואי של מד"א לתושבי העיר אילת ולמבקריה הרבים ".

 מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל פועל ללא לאות על מנת לשפר את זמני ההגעה לאירועים ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי בזמן אמת בשטח. אני שמח על הוספת כוח אנושי משמעותי ואיכותי למשימת הצלת החיים ומודה לעיריית אילת ולכלל הגורמים האחרים על שיתוף הפעולה".

 

תגובות

להשאיר תגובה