הגיימינג החדשים: חובבי המציאות המדומה יאהבו זאת

סדרת Dell Alienware, שחוגגת 20 שנה כחלוצה במערכות מחשוב ביתי לגיימינג עם ביצועים-גבוהים, משיקה עכשיו מחשבי גיימינג חדשים, והם הראשונים בעלי יכולות virtual reality מובנות

Dell Alienware 17 R3 (codename Echo MLK) Non-Touch notebook computer.

מחשבי Alienware מיוצרים עבור חובבי VR (מציאות מדומה) וגיימרים תובעניים, והם נותנים אפילו יותר אפשרויות VR מובנות מאלו שיש למחשבים המובילים של Dell עבור משקפי אוקולוס ו-HTC Viveעיצוב עם ציר-מתקפל-קדימה, מתכות וחומרים חדשים מתבססים על המראה האיקוני של ה- Alienware ומספקים טכנולוגיה חדשנית לגיימרים.

כל משפחת הנוטבוקים מציגה את הגרפיקה הניידת העדכנית NVIDIA GeForce GTX 10-Series עם הביצועים הטובים בתחומה, שמאפשרת שיפור ביצועים של עד 85% לעומת הדור הקודם של הנוטבוקים של Alienware

 

סדרת Dell Alienware, שחוגגת 20 שנה כחלוצה במערכות מחשוב ביתי לגיימינג עם ביצועים-גבוהים, משיקה מחשבי גיימינג חדשים, הראשונים בעלי יכולות VR מובנות. הסדרה החדשה של הנוטבוקים מתהדרת במעבדים גרפיים ממשפחת NVIDIA GeForce GTX 10-Series; ביצועים גרפיים ברמת-דסקטופ מגיעים לנוטבוק ונותנים יכולות משופרות וגיימפליי ריאליסטי. ההתפתחויות ההנדסיות האחרונות של ה-  Alienwareכוללות שילוב של חומרים חדשים לשיפור הניהול התרמי של הרכיבים החדשים והעוצמתיים הללו ולהגדלת העמידות והקשיחות, שמתווספים לאסתטיקה העיצובית המהוללת.

פרנק אזור מנכ"ל Alienware ו-XPS ב-Dell: "הגיימינג עובר רנסנס כרגע; משחקים ופיתוח מעולים, רזולוציות וטכנולוגיה מדהימות, בנוסף להתרגשות הטהורה סביב חוויית ה-VR – זה כוח מניע, וזה מרגיש כמו האנרגיה שהשיקה את Alienware לפני 20 שנה. הנוטבוקים החדשים האלו הם תוצר של ההיסטוריה והגישה הללו, אבל גם של הדרישה והציפיות של גיימרים היום. אנחנו גאים להביא את הנוטובוקים האלה לגיימרים".

תגובות

להשאיר תגובה