המעקה התפוצץ והאישה נפגעה

מעקה זכוכית במרפסת אחת הקומות העליונות במלון באילת, התפוצץ, ורסיסיו הפכו אורחת במלון לנכה – כך לפחות נטען בתביעה אותה הגישה האורחת, באמצעות עו"ד ניל חברוני, נגד המלון ונגד חברת 'מנורה ביטוח', המבטחת אותו.
אל התביעה צורף סרטון וידיאו שצולם לאחר האירוע, ואשר מראה את ההרס הרב שגרמה התפוצצותו של המעקה במרפסתם של התובעת ובן זוגה.
בתביעה נטען, כי התובעת ובן זוגה ישבו במרפסת חדרם שבמלון, כשלפתע נשמע פיצוץ עז, ומטר של שברי זכוכית נחתו עליהם מהמרפסת שבקומה מעליהם, תוך שהם גורמים לאישה לחבלות בכל חלקי גופה.לדברי עו"ד חברוני, בדיעבד התברר כי חלק ממעקה הזכוכית נטה הצידה טרם התאונה – וזו ככל הנראה הסיבה להתנפצותו.
על פי התביעה התובעת ניסתה להמשיך בחופשתה, אך בשל החמרת כאביה, היא פנתה, למחרת התאונה, לבית החולים 'יוספטל' באילת, שם אובחנו חבלות בכל חלקי גופה.
לאחר שקיבלה טיפול ראשוני, היא שוחררה עם המלצה להמשך מעקב רפואי בקופת החולים, נטילת משככי כאבים ומנוחה. בהמשך, הייתה נתונה התובעת למעקב אורתופדי והופנתה גם לטיפולי פיזיותרפיה ורפואה משלימה.
על פי התביעה, מאז התאונה ולמרות הטיפולים, סובלת התובעת מכאבים ומהגבלה בתנועות הצוואר וכתף שמאל, מהקרנת הכאב לשכמות, מקשיים בישיבה ממושכת ובתפקודי הידיים, מכאבי ראש חזקים וממושכים, מהפרעת שינה, מעצבנות יתר ומירידה בזיכרון ובריכוז.
לדברי עו"ד חברוני, עקב התאונה נאלצה התובעת לעזוב את מקום עבודתה ונגרמו לה הפסדי השתכרות. בנוסף, היא סובלת ממגבלה בביצוע פעולות יומיומיות, ונעזרת בשירותי הסעה ומוניות בגלל מגבלות תנועה ותפקוד.
לכתב התביעה צורפה חוות דעתו של פרופ' אלי שטיינברג מומחה לכירורגיה אורתופדית שקבע לתובעת נכויות זמניות גבוהות למספר חודשים, וכמו כן, קבע כי להערכתו תמשיך התובעת לסבול מנכות אורתופדית בשיעור של 23.5% עד סוף ימיה.
חוות דעת רפואית נוספת שהוגשה מטעם התביעה ע"י ד"ר עידית ורבר, מומחית בנוירולוגיה אשר בדקה את התובעת, והעריכה כי תמשיך ותסבול לשארית חייה מנכות נוירולוגית בשיעור של 10% בשל כאבי ראש ותסמונת בתר חבלתית הנובעת מחבלת ראש.
לדברי ד"ר ורבר, נכויות אלה יגרמו לה לירידה תפקודית ולפגיעה באיכות החיים, ויצריכו טיפול תרופתי מניעתי ומשככי כאבים רבים – המהווים, גם הם, נכות נוירולוגית הקשורה סיבתית לתאונה.
עו"ד חברוני הגיש בשם התובעת תביעה לפיצויים בסכום המקסימלי הנתון לסמכותו של בית המשפט (2.5 מיליון שקלים). התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום ברחובות.

תגובות

להשאיר תגובה