חגיגת בשרים ירושלמית, ארוחה בהשראת "משחקי הדיונון" והמון אוכל טוב- חדשות האוכל


 KFC מחלקת זוג אוזניות איירפודס דור 3 כל יום

 רשת המסעדות העולמית KFC יוצאת במבצע פרסים במהלך חודשים אוקטובר ונובמבר במסגרתו יוגרלו בכל יום זוג אוזניות איירפודס דור 3. כל לקוח שיזמין ב- 59 שקל ומעלה, ייכנס להגרלה היומית ויוכל לזכות, בנוסף לעוף קריספי וטעים, גם באזניות המוכרות והפופולריות בעולם, שהושקו ממש לאחרונה בגרסה חדשה ונחשקת עוד יותר. המבצע לחברי מועדון הבאקט ולמצטרפים חדשים בלבד. המבצע יתקיים בין התאריכים 25/28-11.

באוירה יוונית

אלבי, הטברנה היוונית של שוק הפשפשים משיקה תפריט חדש במסגרתו חודשו מנות אהובות והתווספו עשרות מנות חדשות- מנות שרינג גדולות, מושלמות לחלוק עם חברים בערב של מועבט. התפריט מחולק למספר קטגוריות, שכדאי מאוד לדגום מכולן: ארטמיס- 5 מזטים לבחירה (150 שקל); אפרודיטה -3 מנות ביניים לבחירה (180 שקל); זאוס-עיקריות. 3מנות לבחירה (205 שקל). התפריט החדש הוא תולדה של שיתוף פעולה בין השף אבישי בדור, היועץ הקולינרי של אלבי ומנהלת המטבח ספיר ליין 23 קונדיטורית בהכשרתה, שתחנתה הקולינרית האחרונה הייתה קונדיטורית במסה.בין המנות החדשות שיוגשו:עלי גפן דולמה, טאבולה, קבב דגים,בקלוואה טלה, קראנץ׳ מוצרלה ועוד.

טבעונית החדשה בשכונה

לימונצ'ו – בייקרי ובית קפה קטן מציע רפרטואר שלם של מאפים, קישים ועוגות טבעוניות, בחלקם ללא גלוטן. לצד מיני כריכים וקפה משובח.חומרי הגלם של סימונצ'ו הם האיכותיים ביותר – שמן קוקוס מכבישה קרה בלבד, קרם הקוקוס לעולם לא יצא מפחית המכילה כמות לא מבוטלת של חומרים משמרים ומסמיכים למיניהם, אלא יהיה טבעי לחלוטין וללא חומרים נלווים ומזיקים.  כמה שפחות סוכרים מעובדים, בעיקר סילאן 100% טבעי, מייפל 100% טבעי, או סוכר קוקוס. קשיו טבעי לייצור עצמי של "גבינות" טבעוניות, קמחים עשירים בסיבים תזונתיים ועוד.בין המאפים הידועים והאהובים של סימונצ'ו, הקראנצים המבוססים על בצק שמרים כרוך עם חמאה טבעונית שפותחה במקום מחומרי גלם אורגנים איכותיים. הקראנצים מגיעים בטעמים: שוקולד, קינמון, קרם שקדים (48 שקלים לפס/ 18 שקלים לבבקה אישית) .

תפריט חדש לגרג

 גרג קפה משיק תפריט חדש ועשיר בניצוחם של השפים הבכירים של הרשת,תוך התמקדות בחומרי גלם, טעמים, ומנות בהשראת הקולינרייה הבינלאומית. התפריט יכלול מנות חדשות המצטרפות למנות הקלאסיות המוגשות כיום.כל מנה היא סיפורו של מסע חובק עולם שלוקטו ע"י מיטב השפים, במטרה ליצור חווית מסע בגלובוס המשלב צבעוניות, טעמים, ריחות,   גיוון ואווירה.

הטעמים החדשים נלקחו ממקומות שונים בעולם, כמו  איטליה , גיאורגיה, ספרד, צרפת,  גרמניה ,וינה, אמריקה, אסיה וכמובן המטבח הישראלי.

חוגגים שלוש

 מסעדת השף נינה ביאנכה שממוקמת בצומת ביל"ו חוגגת 3 שנות פעילות בערב מיוחד בו שף ירין אמירה יארח את שף משה עזרן (נאיה, משחקי השף) ויחיד יגישו תפריט המשלב את המטבח הים תיכוני עם המטבח האסייאתי, לצד הפתעות ופינוקים. בין המנות שיוגשו: סלט לבנוני – פריקה, עלי טעם ואורוגולה, יוגורט, אגוזי מלך ותמרים,טרטר דג ים – שכבות קדאיף, כוסברה, שמן צ'ילי, פלפלים קלויים, אבוקדו וסויה, לזניה ים מפורקת – בולונז דגים, שמן אדום,פיצה סורינמית – קרם אבוקדו, מוסר ים, עלי בזיליקום וכוסברה ועוד באותו הערב, חשיפה של תפריט קוקטיילים חדש ומתוכו:פורסט – וודקה קטל וואן ציטרון, חמוציות,  פטל שחור, גרניש אוכמניות, מתקתק גוף עשיר וקפרזה טנקרי- ג'ין טנקרי, קמפרי, ליים, שרי אדום ובזיל, מרענן חמצמץ ומתקתק.

מינימום הזמנה לסועד  150 שקל . להזמנות – 08-9480080 או באתר – https://ninabianca.co.il/

פופ אפ

המסעדן והבעלים של מסעדת הטרקלין, יוסי בן אודיס, החליט להשיק ארוחה שהיא מופע של ממש שנבוסס על הסדרה המצליחה "משחקי הדיונון"  וזאת לרגל חגיגות יום ההולדת 15 למסעדה ולרגל השקת תפריט משלוחים חדש שמציע גם את המנות מהארוחה. התפריט משלב מנות עם משימות משחק נושאות פרס. בין המנות שיוגשו יהיו גם מנות בשר מדממות כמו: נתחי סינטה לצלייה אישית על חלוק נחל, סטייק רוקה מבשר ווגיו משובח, המבורגר בלחמנית בריוש אדומה ושחורה, פסטה דיונון שחורה ברוטב שמנת ערמונים ועגבניות שרי, סלט גולות גבינה ועוד. יוסי וצוותו יעטו את התחפושות של אנשי המשמר, איש החזית ואורחי ה VIP בדיוק כמו בסדרה, שילוו את הסועדים לחלל מיוחד שנועד במיוחד לארוחה . מדי ערב לאורך כל חודש נובמבר מוזמנים הסועדים לארוחה שהיא שואו של ממש.

ארוחת פופ אפ משחקי הדיונון, כל ערב בחודש נובמבר, מסעדת הטרקלין, רח' היכל התלמוד 4, נווה צדק, תל אביב, טל' להזמנות מראש: 03-566-0013.

חגיגת בשרים ירושלמית

הקצב ניסים שגב, בעלי ׳הקצבייה של שגב׳, החליט להביא את חגיגת הבשרים מהקצבייה המגוונת והמוכרת שלו משכונת תלפיות בירושלים לסניף הנוסף שבבעלותו ופועל בשוק מחנה יהודה – "ההמבורגר של שגב" והחל מסוף השבוע הקרוב ובמהלך כל סופי השבוע של חודש נובמבר יככבו בתפריט מתחלף המבורגרים מיוחדים ובשריים מאוד – גרילבורגר עם פיקנייה מעושנת וצ'ימיצ'ורי עגבניות, סמאשבורגר בתוספת פלאט איירון סטייק בגלייז ברביקיו, סמאשבורגר עם כבד אווז איולי כמהין וריבת בצלים, גרילבורגר עם קורנדביף בריסקיט כרוב כבוש ואמנטל צמחונית.

 

תגובות

להשאיר תגובה