חדש על המדף

מעדנות משיקה חטיפי פיצה, קפה עלית בטעמים חדשים וקולגן בקפסולות. חדש על המדף

מותג הקוסמטיקה GIGI,מעשיר את עור הפנים עם תכשיר לחות מרענן Fresh Water mist מסדרת City Nap, העשיר בוויטמינים, אנטי- אוקסידנטים ומרכיבים מרגיעים ממקור צמחי.

דוקטור עור, יוצא בשיתוף פעולה ייחודי, עם הפזמונאי והיוצר נעם חורב, לקידום מסרים של העצמה נשית, הפרויקט המשותף יכלול מגוון פעילויות שיווקיות של דוקטור עור, בשילוב המילים והמסרים משירו החדש של נעם חורב. וישווקו מארזים מיוחדים של מוצרי דוקטור עור, עם מילות השיר והקדשה אישית מנעם.

מותג קלרינס המתמחה בטיפוח העור והעיניים, מציג את Total Eye Liftמוצר טיפוח העיניים יוצא הדופן, פותח לכל הנשים, בכל הגילאים, הודף את כל מה שעומד בדרכו למראה עיניים זוהר, צמצום נפיחות וכהות, טשטוש ומזעור קמטים וקווי יובש, ואפילו מיצוק.

פינוק, משיק בימים אלו לכבוד הקיץ מהדורה מיוחדת של תחליבי רחצה חדשים, בניחוחות שייקים ובינהם שייק פירות יער, ירוקים ומאצ'ה עשיר ומרענן.

חברת Dermico משיקה את תוסף התזונה החדשני קולגן SHINE- אבקת קולגן פפטידים, היחיד בארץ המכיל את ארבעת המרכיבים החיוניים לגוף: קולגן, חומצה היאלרונית, ויטמין C וביוטין, שהשילוב ביניהם משפר את התנועתיות, הלחות והגמישות של העור.

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק בוסטר 10% ויטמין C טהור, מסדרת Innovation, סדרת האנטי-אייג'ינג של המותג, מסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר פיגמנטציה והן בהתחדשות והזנת תאי העור.

מותג השיער טרזמה משיק סדרת מוצרים חדשה בתוספת שמן HEMPהמתאימה לשיער מתולתל.

עלית משיקים קפה טורקי עלית מתובל,טורקי בטעמי שוק גלילי: זעתר, ציפורן ופלפל שחור ווטורקי בטעמי שוק ירושלמי: קינמון רוזמרין וסומק.

מים מוגזים בטעמי פירות מבית המותג  האמריקאי  הפופולארי לה קרוי, ישווק לראשונה בישראל, בסדרה,  15 טעמים שונים, ללא ממתיקים מלאכותיים, 0 נתרן, 0 סוכר ו- 0 קלוריות.

חברת ישרקו,  המייבאת את מותג הפסטות האיטלקי גארופלו (Garofalo) משיקה לראשונה סדרת מוצרים ללא גלוטן ובינהם פנה, ספגטי, פוזילונה וניוקי ללא גלוטן, המבוסס על תפו"א.

חדש בישראל: סוכריות "סופר פאדג'יו" – סוכריות טופי טבעוניות ואורגניות, רכות וטעימות, מרכיבים אמיתיים בלבד.

COOLOO קוקטיילים באריזות אישיות להקפאה, קוקטיילים מרעננים בוריאציה קפואה ומוכנה למסיבות, אירועים או סתם לפינוק קיצי.

חברת "תומר",משיקה סדרה איכותית של אורז: אורז פרסי, אורז תאילנדי ואורז יסמין, אורז פרסי – גרגרים לבנים וארוכים וטעמם עדין. נחשב לאורז יציב וחזק שאינו נוטה להישבר ולכן יותר "בטוח". יוצא "אחד אחד",אורז יסמין – גרגירים ארוכים ולבנים בטעם אגוזי המזכיר את האורז הבסמטי, אך בהשוואה אליו הוא יותר רך ומכיל פחות עמילן  ואורז תאילנדי – גרגירים ארוכים מאוד בטעם עדין. מתאים למוקפצים ולאורז עם רוטב בשלל טעמים. האורז הנפוץ בתאילנד. 

מעדנות, משיקה טעם חדש שילדים אוהבים בסדרת 'חטיפי הפיצה' – חטיפי פיצה בתוספת תירס. הטעם החדש מצטרף לשני מוצרי הסדרה הקיימים: חטיפי פיצה עם גבינה וחטיפי פיצה בתוספת זיתים.

 

תגובות

להשאיר תגובה