קפסולות קפה קר, מרכך כביסה בניחוח עוצמתי ופסטרמות בזיגוג פלפלים- כל מה שחדש על המדף

מאפיית הבוטיק "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" השיקה חלת כוסמין מעולה וטבעונית, עשויה 100% קמח כוסמין לבן, מחמצת כוסמין מלא, טחינה, שמן זית כתית מעולה, מלח ים אטלנטי וסוכר. את החלה הטרייה אופים רק בימי חמישי וששי לפנות בוקר. להשיג במאפייה בחיפה ובסניפי רשת "סטופ מרקט" בחיפה, נתניה והוד השרון.

"מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר, הנקניקיות החדשות ישווקו באריזות 400 גרם, 1.5 ק"ג וכן נקניקיות ביס באריזת 380 גרם. הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.

חברת "אחוה" משיקה ממרח חדש לכריכים ולאפייה:ממרח בטעם שוקולד במרקם עדין וקטיפתי, לשימוש בסנדוויצ'ים וכן לאפייה של מבחר עוגות ועוגיות .הממרח טבעוני (ויגן פרנדלי) וישווק במחיר אטרקטיבי כחלק ממדיניות המחירים המוזלת של אחוה.

לאחר שהשיק את סדרת "פתית צ'יפס" – ממשיך המותג להכניס צבע וטעם חדשים לקטגוריה ומשיק טעמים חדשים בסדרה: בטטה סגולה בטעם שמנת בצל וחטיף עם חומוס, אפונה ושעועית. הסדרה אינה נושאת מדבקות אדומות ומכילה פחות מ100 קלוריות לשקית. בנוסף מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן, ללא טיגון וטבעוניים לחלוטין.

מגנום משיק חדשנות נוספת אטרקטיבית: פורמט של כוס אישית בשני טעמים מפנקים:וניל קלאסיק  – גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד מריר מעולה ווניל שקדים – גלידת שמנת בטעם וניל עם שקדים מסוכרים, שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד חלב מעולה.

זוגלובק, ממשיכה לחדש ולגוון עם טעמים חדשים ומפולפלים, המתאימים לחך הישראלי:פסטרמה סילאן מפולפלת דלת שומן, מנתח שלם ואיכותי של חזה הודו המהווה מקור לחלבון ופסטרמה מיקס פלפלים: פלפל חלפינו ירוק, פלפל אדום ופלפל שחור גרוס. בדומה לשאר הפסטרמות של זוגלובק במעדנייה, גם הפסטרמות החדשות הן ללא גלוטן.

תנובה, מרחיבה את מגוון היוגורטים הלבנים ומשיקה סדרה חדשה תחת מותג יוגורט תנובה– יוגורט מחלב עיזים מלא, המכיל לפחות 2.8% שומן שמגיע מהחלב עצמו.

חברת מעדנות,מחזירה למדפים את הפיצה הנוסטלגית והאהובה– פיצה מקפיצה, לאחר שני עשורים בהם נעדרה מהמקפיא. הילדים שגדלו על פיצה מקפיצה הם היום הורים וההשקה מאפשרת להם להתרפק על הנוסטלגיה ולחוות יחד עם ילדיהם את טעמי הילדות עליהם גדלו.

לכבוד הקיץ, מותג מנטוס ממשיך להתרחב בתחום המסטיקים ומרחיב את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh עם השקת שני טעמים חדשים ומרעננים: מסטיק Mentos Pure Fresh  בטעם דובדבן וענבים מרעננים.

לואקר  משיק את מהדורת לואקר טינס (THINS) – מהדורת קיץ מרעננת, ייחודית ומוגבלת המאופיינת בשני וופלים דקיקים במילוי מרענן. בסדרה לואקר THINS במילוי יוגורט פטל, לואקר THINS במילוי יוגורט אוכמניות ולואקר THINS במילוי קרם אגוזי לוז.

Nespresso, ערוכה לקראת העונה החמה עם חגיגת קפה צוננת במיוחד שתרענן לכם את הקיץ, קפסולות קפה קר חדשות. בחידוש: Barista Creations for Ice בטעם קוקוס: תערובת הקפה החדשה (100% ערביקה) עשירה בניחוח קרמל, בטעם קוקוס ונגיעות וניל. טעם הקוקוס משתלב בצורה נפלאה לצד הארומה העדינה של פולי הערביקה המרכיבים את התערובת (ארצות מקור: ברזיל, אתיופיה ומדינות נוספות). המלצת שתייה: הוסיפו 230 גרם קוביות קרח לכוס גדולה. מזגו מעל 230 מ"ל קפה (1 קפסולה) וחלב לפי הטעם. התערובת החדשה תשווק במהדורה מוגבלת, ומתאימה למכונה ה-ORIGINAL ולמכונת ה-VERTUO**.

מרמולייט משיקים שני מוצרי סטיביה חדשים ללא טעם לוואי ב0 קלוריות, סטיביה במרקם סוכר לבישול ואפיה ואבקה לקישוט ואפיה.בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

מותג הקוסמטיקה ADN  עם קו מוצרים מקצועיים פורצי דרך לטיפול בעור שומני ובתופעת האקנה מציג את מסכת ההרגעה לעור פנים מאוזן גם בעונה החמה. המסכה פרי מחקר ופיתוח כחול-לבן, מכילה פורמולות פעילות לקבלת אפקט מרגיע מקסימלי.

חברת MORAZ צמחי מרפא מציעה את קרם 'רדסקין'- קרם פוליגונום המסייע לטיפול בשפשפות ועור מגורה במפשעות ובקפלי עור שונים בגוף. החומרים הפעילים בקרם מסייעים למניעת שפשפות וגירויים באזורים עדינים בגוף.

Huggies מותג החיתולים והמגבונים, משיק מהדורה מיוחדת של מגבונים בעיצוב מלא בסטייל. הם בעלי פורמולה ייחודית של Kimberly Clark העולמית, בתוספת שמן שקדים, ללא בישום, בטוחים לשימוש על עורו העדין של התינוק ומסייעים בשמירה על עור בריא ונקי. המגבונים מכילים מעל 96% מים מטוהרים, היפו -אלרגניים, אינם מכילים אלכוהול, פרבנים פורמלדהיד, SLS, ו  PHMB.

מותג מוצרי השיער Style Aromatherapy משיק את הסדרה החדשהColor Control שנוצרה במיוחד על מנת לפתור את בעיית ההצהבה בשיער מובהר או כסוף לאחר הופעתה. מוצרי השמפו בסדרה הם בצבע סגול, הצבע ההופכי לצהוב, ולכן הם מנטרלים את אפקט ההצהבה ומחזירים לשיער את הגוון הבלונדיני הנקי.

לוריאל פריז משיק לראשונה: קרם עיניים המיועד גם לאזור העיניים ולכל הפנים,למילוי מראה קמטים וקמטוטים ראשונים,  המתחילים לרוב כבר בגילאי 25+ עם ירידת ייצור החומצה ההיאלורונית הטבעית בגוף.הקרם מעשיר את העור בלחות מוגברת ואינטנסיבית,תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים.

מגע הדבש השיקו מוצר שכל אישה חייבת בבית! שעווה מתקלפת לשימוש ביתי ומותאם למיקרוגל, כלומר, בדומה לחוויה אצל הקוסמטיקאית, אין צורך ברצועות נייר. יש למרוח, להמתין לייבוש מספר שניות ולתלוש.

אתר "גילטי" משיקים את Self Tan Bronzing Mousse  – מוס לשיזוף עצמי הדרגתי במרקם קטיפתי לשיזוף מושלם, מסדרת Self Tan לשיזוף עצמי מיידי של המותג הנחשק St. Tropez המעניק שיזוף טבעי ואחיד והוא מעניק גוון צבע טבעי הנראה קורן מבפנים, זהוב וזוהר.

פמילי משיקים תחליבי הרחצה לידיים ולגוף עם ניחוחות עוצמתיים, פורמולה עשירה בשמנים להזנה עמוקה, בקבוק ומשאבה איכותית מותאמת למקלחת

סנו, משיקה לכבוד הקיץ, מרכך חדש בניחוח ועוצמתי בשם "מקסימה – מומנטס אוף ג'וי", שפותח בהשראת חופשת קיץ שמחה ומשלב ניחוחות של מי נחל צלולים, ניצני פריחה ורודה עם נגיעות ליים.

תגובות

להשאיר תגובה