חדש על המדף

 אסם מחזירה למדפים את הפתי בר קרמל ובקרליין משיקים בושם חדש לנשים. חדש על המדף

אסם-נסטלה החליטה להשיב למדפים את ביסקוויט פתיבר קרמל, ביסקוויט פריך ונהדר לעוגת ביסקוויטים משודרגת או כנשנוש בין הארוחות.

עוד מאסם-נסטלה- עיגוליות במילוי טרופי שישראלים מאוד אוהבים- עיגוליות במילוי אננס. מדובר בחוויית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת של העוגייה האהובה, לאכילה בביס אחד קטנטן בכל רגע שמתחשק משהו מתוק וטעים, במילוי אננס מתקתק.

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה טרייה מצוננת חדשה מסוג בוסיאטה:בוסיאטה קלאסי, תרד וסלק. מדובר בפסטה פרמיום טרייה קצרה בסטנדרט איכות מעולה, 100% חיטת דורום עם אחוז חלבון גבוה, עשויה בשיטה איטלקית מסורתית.

Huggies, מותג החיתולים והמגבונים המוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק, משיק באריזה חדשה ומשודרגת את מגבוני הפרימיום Huggies Baby Spa. האריזה החדשה מעוצבת בצבע לבן וכוללת מארז של 4 חבילות  מגבונים שמגיעות עם מדבקת סגיר חדשה ומשופרת, המדבקה החדשה שומרת יותר על רמת הלחות במגבונים ובכך מאפשרת חווית שימוש טובה יותר.

קלרינס, משיק סדרת ניקויים הכוללת מקציפים עדינים, על טהרת צמחי מרפא היישר מהרי האלפים.המקציפים העדינים מתמקדים בניקוי, הסרת מזהמים ואיפור קל, תוך שמירה על שכבת ההגנה של העור ומניעת התייבשות, זאת הודות למרכיבים עדינים הפועלים לטיהור, ניקוי והרגעת העור.

,Eclipse הבושם החדש מבית טיטניום יוצר ניחוח מיסטי המשלב בין רעננות ירוקה לחושניות עמוקה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ענן רענן של תווי הדרים. שניות לאחר מכן הרעננות נעטפת בצמחי בישום תנכ"יים ירוקים. בתוך כמה דקות מתעורר רובד עמוק שבו מתעתע ריח מסתורי בשילוב ממכר של רעננות קיצית ירוקה ומסתוריות של יער סקנדינבי אפוף ערפל. לאורך כל שעות היום, או הלילה, בכל תנועה של הגוף ענן הניחוח המיוחד שלו.

Chablis –EAU DE PARFUM , הבושם החדש של קרליין עוטף אותך בבועות עליזות של ניחוח יוקרתי, כמו היין הלבן המפורסם, שבו מבצעים תווי הבושם ריקוד חושני בין עלי ורדים שנקטפו עם שחר ומאסק לבן בעל עומק ארומטי. 

פרוקטר אנד גמבל ( (P&Gיצרנית מותגי השיער המובילים בעולם ביניהם הד אנד שולדרס, פנטן והרבל אסנס הציבה יעד שאפתני לכל מוצרי קטגוריית השמפו שלה: להשתמש ב- 100% פלסטיק ממוחזר בכל מוצריה עד לשנת 2025.  בנוסף, ישראל היא המדינה הרביעית בלבד באירופה שבה מושקת סדרת Refill the Good שתאפשר  למיליוני משקי בית  לצמצם את כמות אריזות הפלסטיק, ולעשות בהן שימוש קבוע. המערכת למילוי מחדש של בקבוקי המותגים כוללת בקבוקים עשויים  מ-100% אלומיניום לשימוש חוזר ושקית מילוי שיוצרה תוך שימוש ב-60% פחות פלסטיק (בהשוואה לבקבוק הסטנדרטי של המותג). גם הפקקים של שקיות המילוי ניתנים למחזור.

תגובות

להשאיר תגובה