נגיף הקורונה – מה זה באמת והאם יש דרך להתגונן?

הבהלה העולמית סביב הנגיף שמשתלט עלינו בשבועות האחרונים, מתחילה להתפשט גם בישראל. כולם עסוקים בהיערכות לקראת בואו לארץ, או יותר נכון, בניסיון למדר את בואו לארץ, אבל האם אנחנו באמת יכולים להיערך לזה? באיזה אופן אנחנו יכולים להכין את גופנו?

כולנו מכירים את הסלוגן "הכן רכבך לחורף!". בדומה מאד לזה, עלינו להכין את גופנו ולחזק את מערכת החיסון שלנו. איך עושים זאת? מילת קסם אחת… אסטקסנטין – אסטא-קסאן-טין (Astaxanthin). תתחילו לשנן ולהכין את עצמכם!

אז במה באמת מדובר ?

בדצמבר 2019, נגיף הקורונה החדש, גרם לתחלואה בדלקת ריאות, בבני אדם, בעיר ווהאן אשר במחוז חוביי, במרכז סין. הנגיף עבר מבעלי החיים לאדם, וכיום יש העברה מאדם לאדם, באופן דומה להדבקה בשפעת. הנגיף החדש הספיק לצוץ בעשרות מדינות, להדביק אלפי אנשים ולגרום למאות מקרי מוות. סימנים ראשונים מעידים על דמיון לנגיף ה SARS בו אחוז התמותה עמד על 9%. המצב חמור עד כדי כך שארגון הבריאות העולמי הוציא הודעה רשמית על מצב חירום עולמי.

מדובר בזן לא מוכר של וירוס ממשפחת הקורונה שקיבל את שמו בגלל צורת הכתר העשוי שיירי מולקולות סוכר המקיף את הווירוס בתצלומים מיקרוסקופיים. נכון לכתיבת שורות אלו, אין בנמצא תרופה או חיסון לנגיף, המתיישב בתאי הריאה וגורם לדלקת ריאות בדרגות חומרה שונות.

למי זה מסוכן? החולים הנמצאים בסיכון הגבוה ביותר הם חולים בעלי תגובה חיסונית לא תקינה לווירוס או חולים מבוגרים (אחוז התמותה בקרב הנדבקים מעל גיל 65 גבוה פי חמישה מאשר בקרב חולים אחרים). חשוב להבין כי לא מתים מהווירוס אלה ממחלות ריאה ודלקות, כתוצאה מתגובה חלשה של מערכת החיסון הטבעית.

איך מתגוננים?

עד שלא יימצא חיסון לווירוס (אשר לא יהיה אפקטיבי ברגע שהווירוס יעבור מוטציה ראשונה…) כל שנותר הוא לחזק את מערכת החיסון שלנו. מחקרים רבים ממקורות שונים מאשרים כי נוגדי חמצון הינם הדרך היעילה ביותר לחיזוק מהיר של מערכת החיסון הטבעית של בני אדם. מעבר ליתרונות נוספים אשר אותם נוגדי חמצון תורמים לנו.

אסטקסנטין הוא למעשה נוגד החמצון הטיבעי החזק ביותר הידוע לאדם. צריכה יומית של אסטקסנטין משפרת את ביצועי מערכת החיסון ואת תפקודה הכללי. בהיעדר טיפול או חיסון מתאים ומתוך הבנה שתגובה חיסונית נאותה משפרת משמעותית את התמודדות הגוף עם הנגיף, מומלץ לצרוך אסטקסנטין ע"מ להכין את המערכת החיסונית למפגש העלול להתרחש בתקופה הקרובה.

מהו אסטקסנטין?

אסטא-קסאן-טין (Astaxsanthin) כולכם מכירים אותו כפיגמנט האדום המצוי בבע"ח ימיים רבים ובין היתר ככזה שנותן לבשר הסלמון את צבעו האדום ואת הערכים התזונתיים. אסטקסנטין מופק מאצה ירוקה, הידועה בשם – Haematococcus pluvialis המקור העשיר ביותר בטבע עבור אסטקסנטין טבעי. הוא שייך למשפחת הקרוטנואידים ונחשב לאחד מהאנטי-אוקסידנטים החזקים והיעילים ביותר בעולם.

במרוצת השנים האצה פיתחה מנגנון ייחודי להישרדות בטבע. כאשר האצה חשופה לתנאי מחיה קשים – חשיפה לשמש וללא מזון מים, היא מייצרת את האסטקסנטין כמגן מפני הסביבה החיצונית. תהליך זה מעיד על כוחו ויכולתו של אסטקסנטין להגן על הגוף שלנו. בהיותו נוגד חמצון, שבאופן טבעי עוזר לנטרל השפעות מזיקות של חמצן ראקטיבי – רדיקלים חופשיים, ובכך להפחית את הנזק ולהגן על התאים מפני חמצון הגוף שלנו ולקדם איזון בחמצון בריא בתאים ורקמות הגוף.

אסטקסנטין הוא למעשה נוגד החמצון הטיבעי החזק ביותר הידוע לאדם. צריכה יומית של אסטקסנטין טומנת בחובה יתרונות בריאותיים רבים והיא בעלת השפעה חיובית על מערכות שונות בגוף כולל מערכת החיסון. תאי חיסון רגישים במיוחד לנזקי חמצון הפוגעים במעטפת שלהם ותיפקודם התקין נשען ברובו על תקשורת בין תאי חיסון שונים המבוססת על מגע ישיר בין התאים (ובין המעטפות התקינות שלהם). ניסויים שנערכו במכרסמים ובתרביות תאי חיסון אנושיים הראו כי אסטקסנטין מסייע לייצור נוגדנים לאחר מפגש על מחוללי מחלה. כמוכן התגובה החיסונית עצמה עלולה לגרום לייצור מוגבר של רדיקלים חופשיים המזיקים לרקמה – אפקט הניתן לצמצום משמעותי ע"י צריכת אסטקסנטין.

טובים השניים מן האחד!

חברת Puremagics משווקת תוסף תזונה חדש המשלב בין אסטקסנטין (Antioxidant) ובין כורכומין הידוע בעזרתו כנוגד דלקות (Anti-inflammatory) טבעי וחזק. ביחד הם מרכיבים פורמולה חזקה להגברת יעילותם וספיגתם של שני המרכיבים, המעניקים למערכת החיסון מגה-הגנה ומקדם תגובה חיסונית מועילה. בנוסף, מסייע בהתמודדות עם דלקת וכאבי שרירים. בעיקר בעל יתרונות רבים לספורטאים וכאלה המחפשים פתרון טבעי לאנרגיה ולחיזוק הגוף!

מומלץ לצרוך כמוסה ביום לאדם הממוצע ועד לשלוש כמוסות ביום לספורטאים. (בין 4-12 מ"ג ביום לאדם) כמו כל תוסף תזונה אחר, יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש. המוצר מאושר ע" משרד הבריאות הישראלי.

בואו לשמור על הגוף שלנו, ולקחת חלק מהקסם!

https://www.puremagics.com/product-page/astaxanthin-forte

תגובות

להשאיר תגובה