לצד הפארק המדעי, פארקי ספורט, פארק צופה לים, גן המוצצים ועוד עשרות גני משחקים חדשים ומשודרגים בשכונות הוותיקות והחדשות, התחדשו ילדי אילת בפארק נגיש ראשון מסוגו באילת. הפארק שייקרא "פארק החברים" כולל עשרות מתקנים חדשים המותאמים לילדים עם צרכים מיוחדים, לרווחתם ולהנאת ילדי אילת כולם.

הפארק הנגיש נבנה בעלות של כ – 10 מיליון ₪ במימון משותף של משרד הבינוי והשיכון כחלק מקריית החינוך ע"ש יצחק נבון, ברובע 9 בשכונת השחמון. במרכז הקריה, ממוקם בית ספר היסודי "ים סוף" אותו סובבים מעון יום, גן ילדים, בית כנסת, מתחמי חניה, מגרש ואולם ספורט, פארק משחקי המדע ובעתיד גם המשך הפארק והמדע-טק. הפארק משתרע על שטח של כ 10 דונמים והוא כולל עשרות מתקנים חדישים, רובם ככולם מותאמים גם לילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, אשר יוכלו להרגיש שווים וליהנות כיתר חבריהם ממתקני המשחק. הפארק מוצלל במלואו, וכולל ברזיות מים קרים, מערכות תקשורת ומצלמות, גינון עשיר, מתחמי חניה ומסלול ריצה מקצועי אשר בעתיד ישלים טבעת ריצה היקפית סביב הקריה כולה.

בחנוכת הפארק שהתקיימה השבוע (א') נהנו ילדי אילת מכיבוד קיץ מרענן, ממשחקי מים וממתקנים המגוונים והחדישים של הפארק. ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי ברך בהתרגשות על המוגמר וגזר את הסרט ביחד עם נציגי החברה הכלכלית לאילת (חכ"א), שביצעה את העבודות באמצעות הקבלן סמי נופי, בניהול קבוצת גדיש וביחד עם נציגי תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" החונכים ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

תגובות

להשאיר תגובה