קבלו את המשחק חדש מתעשיית הגיימינג הישראלית

לאחר הצלחת המשחק הראשון, Pirate Kings, עם מעל 70 מיליון הורדות, ג'לי באטן חושפת את החדש שלה, עם עיר גדולה שצריך לאכלס בה ארנבונים

מייסדי ג'לי באטן גיימס

חברת המשחקים הישראלית ג'לי באטן משיקה את Board Kings , משחק מובייל חדש ותחרותי שמטרת כל שחקן לבנות את העיר הגדולה מבין חבריו ולאכלס בה ארנבונים.

 העלילה מתרחשת על לוח משחק, בכל תור השחקן מטיל קוביות בתקווה שמספר הצעדים שהן יורו לבצע על הלוח יניב מטבעות, קלפי מזל או יאפשר להזיק למתחרים על ידי גניבת מטבעות, הרס עריהם או השתלטות על בניינים שהם הקימו.

 המשחק הראשון של ג'לי באטן "Pirate Kings" הותקן ביותר מ-200 מדינות על ידי 70 מיליון שחקנים. הצלחתו מונעת מתחרות בלתי פוסקת בין השחקנים המעודדת לכבוש איים ולחפש אחר אוצרות ונקמה. גם המשחק החדש מעודד תחרותיות בין השחקנים ומשלב בין מזל ופיתוח יכולת.

 לדברי אלון לב, ממייסדי ג'לי באטן: "המשחק מבוסס על שיטה ייחודית שפיתחנו המאפשרת לשחק מול חברים או זרים בלי שהם יהיו מחוברים בצד השני בזמן אמת וללא צורך בהמתנה ממושכת של שעות ואף ימים עד לתגובתם. המערכת יודעת לייצר חוויה של התקדמות תמידית של השחקן והנקמה על הנזקים שהוא משאיר בלוחות של חבריו תגיע בהמשך כשהם יפתחו את המשחק".

 ניתן להורד את Board Kings ללא תשלום מחנויות האפליקציות.

קישור לסרטון הדגמה:  https://youtu.be/7uZd2qf6UBE

 

בורד קינגס
בורד קינגס

תגובות

להשאיר תגובה