קמפיין חדש לעידוד התיירות לאילת בחורף : דגש על האילתים

תאגיד התיירות העירוני , התאחדות המלונות ועיריית אילת השיקו השבוע קמפיין חדש לתיירות החורף בעיר. המטרה: לחשוף את התייר הישראלי ליתרונות העיר בחורף. ההשקעה: 400,000 שקלים. החידוש הוא הצגת האנשים של אילת דווקא. הקמפיין עולה מספר שבועות אחרי שאתר TripAdvisor העולמי דירג ופירסם את עשרת היעדים הצומחים והמומלצים לביקור ב-2017. בעשרת הגדולים, העיר אילת היא היחידה מישראל

מפארק הצפרות . צילום עדי גור אריה

תאגיד התיירות העירוני באילת, התאחדות המלונות ועיריית אילת השיקו השבוע קמפיין חדש לתיירות החורף בעיר אילת. הקמפיין משלב מספר מדיות והפניה למתחם דיגיטלי חדש בפייסבוק בשם #אילתים_אוהבים_לארח. מטרת הקמפיין והמתחם היא לחשוף את התייר הישראלי ליתרונות תיירות החורף בעיר (מחירים משתלמים, זמינות גבוהה, פעילויות למגוון קהלים, מזג אוויר נוח וכדומה). במתחם ובתשדירי הפרסומת שיעלו מוצגים נותני השירות בעיר –  תושביה שעוסקים באירוח ברמה הגבוהה ביותר, כל השנה.

הקמפיין בהיקף 400,000 שקלים יכלול 8 סרטוני תדמית של כ-10 שניות בהם מוצגות דמויות שונות בעיר המיועדים לשידור בערוץ 10, 8 סרטונים באורך דקה לפייסבוק, 4 תשדירי רדיו באורך 20 שניות שמציגים את הפסטיבלים הגדולים של העיר ויעלו בגלי צה"ל ובגלגל"צ, 25 סרטונים קצרים בפייסבוק המציגים את נקודות העניין בעיר שהתייר הישראלי לרוב אינו מכיר, תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם מתוך חיי החופש של העיר ועוד.

החידוש בקמפיין הוא הצגת אנשי העיר – הפסיפס האנושי שמרכיב את חווית האירוח של התייר הישראלי ושמוצג לראשונה בקמפיין פרסומי. בסרטונים אפשר לפגוש מדריכי טיולים, שפים, אנשי אירוח ולינה, מפעילי אטרקציות, מדריכי צלילה, מסעדנים ועוד.

הקמפיין עולה מספר שבועות אחרי שאתר TripAdvisor העולמי דירג ופירסם את עשרת היעדים הצומחים והמומלצים לביקור ב-2017. בעשרת הגדולים, העיר אילת היא היחידה מישראל והיא נמצאת במקום השביעי והמצוין, בין אל נידו שבפיליפינים לבין לאס פאלמס בגראן קנאריה, ספרד.

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני מסר: "אילתים אוהבים לארח הוא פרויקט שהתחיל כקמפיין תיירותי ובמהלך צילום החומרים הפך למעין פרויקט קהילתי- חברתי. צריך להבין שאילת היא לא רק מיוחדת בזכות משאביה הטבעיים ומה שמוצע בה לתייר, מה שבעיקר מבדל אותה מכל עיר אחרת היא הפסיפס האנושי המיוחד שמתגורר בה.

'אילתים אוהבים לארח' הוא השם הנבחר כיוון שכל אילתי בין אם עוסק ישירות בתיירות או לא, מארח מהיום בו הוא נולד. אם זה את הדודים מהצפון, אם את החברים מהצבא או מכל שלב אחר בחייו, אהבת האירוח היא ב-DNA שלנו. בחרנו בקמפיין שפונה לקהל בגובה העיניים, ויוצא החוצה בדיוק כמו שהיה מוצג לכל חבר שהיית מזמין אליך. זו אילת וזהו ייחודה. אין פה סיסמאות רק דרך חיים ששמורה ומיוחדת לנו המארחים האילתים".

תגובות

להשאיר תגובה