שגיא ביטבוקס נבחר לפרזנטור רשת נעלי SCOOP

שגיא ברייטנר החתיך יצטלם לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה לקמפיין אביב - קיץ 2017. במסגרת החוזה קבל שגיא 30,000 שקלים לעונה. סניף סקופ באילת מחכה

שגיא ברייטנר פרזנטור רשת נעלי סקופ. צילום יחצ

הדוגמן וכוכב הרשת שגיא ברייטנר,  נבחר לשמש כפרזנטור מותג נעלי רשת  SCOOP. שגיא נבחר להצטלם לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה  לקמפיין אביב – קיץ 2017.  במסגרת החוזה שנחתם אמש, יקבל שגיא עבור קיץ 2017- 30,000 ₪ לעונה.

הקמפיין החדש שיעלה בחודש מרץ2017 , לרגל השקת הקולקציה החדשה, יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : "אנו שמחים על הצטרפותו של שגיא בריטנר למשפחת SCOOP – ההחלטה נעשתה לאחר בחינת מספר מועמדים. אנו רואים בשגיא דמות אידיאלית ורלוונטית,  להעברת המסרים של המותג:  צעיר, רענן, אופנתי  ועדכני. עצם חשיפתו והצלחתו בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש ".

 שגיא ברייטנר (24), נכנס לתודעה הציבורית- ישראלית בזכות הופעתו הראשונה בגבולות הרשת החברתית בערוצי היוטיוב. במהלך שירותו הצבאי, העלה לרשת את סרטון הביטבוקס הראשון שלו – "איינט נו סאנשיין" ומשם כל השאר היסטוריה.

בעקבות הפריצה אימץ את השם "שגיא ביטבוקס", בנוסף לסרטונים הוויראליים החל להופיע בתוכניות טלוויזיה. בריטנר כבר הספיק לשתף פעולה עם אמנים ידועים בניהם: התקווה 6דניאל סולמוןאליעד נחוםנסרין קדרי ועוד. בשנת  2016  הצטלם ברייטנר לעונות 6–7 של סדרת הילדים "גאליס". עבור בריטנר זה קמפיין ההנעלה הראשון, אולם את קריירת הדוגמנות שלו הספיק לעשות בקמפיינים של חברות האופנה: TNT ותמנון.

 

רשת נעלי סקופ מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה  הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום הרשת מונה 60  סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ300 עובדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים  במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים ,במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת .

 

 

תגובות

להשאיר תגובה