שנת הלימודים בפתח

כמידי שנה בחופשת הקיץ נערכת העירייה עם שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך, גיוס מורים ואישור תכניות לימוד חדשות לשנת הלימודים. בישיבת ועדת החינוך העירונית, שהתכנסה אתמול (א') קיבלו חברי הוועדה ביניהם נציגי פורום ההורים העירוני, דיווחים על ההיערכות לשנת הלימודים תשע"ח.

בפתח הישיבה ברך ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי את יו"ר פורום ההורים העירוני שמסיים בימים אלה את תפקידו – רועי אפלבאום והודה לו על שיתוף הפעולה ועל מנהיגות רצינית ואחראית. עוד ברך ראש העירייה את החברים החדשים שהצטרפו לוועדה, ביניהם חבר המועצה רוברט סיבוני ונסים כהן – גמלאי של חיל היםשהצטרף למערך החינוך באמצעות קרן קרב ואת יו"ר מועצת נוער עירונית – אמבר רביבו החברה גם היא בוועדה.

 

ראש העירייה דיווח בישיבה על הנעשה בתחום בינוי מוסדות החינוך, בתוך כך על בית הספר לחינוך מיוחד הנבנה בעת הזו ברחוב הארגמן בעלות כוללת של 26 מיליון ₪, סיום העבודות לבניית בית ספר "ים סוף" שהחל כבית ספר צומח, כולל בניית קירוי למגרש הספורט בבית הספר. עוד דיווח ראש העירייה על מה שעתיד להיבנות, בתוך כך בניית אולמות ספורט בבתי הספר "תל"י הרי אילת" ו"ים סוף" ובהמשך בבית ספר "ימין הרצוג", בניית בית ספר תיכון רביעי ברובע 6 בשחמון ובניית קריית חינוך וקהילה ע"ש נבון ברובע 9 בשחמון, שתכלול פארק מונגש לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, פארק ספורט אתגרי, פארק משחקים ואמפי דשא למופעים. בפארק הסובב את בית הספר היסודי "ים סוף" יוקם גם מרכז "מדעטק" ושלוחת מתנ"ס. ראש העירייה הדגיש את אחד האתגרים הגדולים בשיפוצי הקיץ והוא חיזוק מוסדות חינוך מפני רעידת אדמה. כזכור, בשנה שעברה חוזקו בתי הספר "אופיר", "יעלים" וה"אולפנה" בעלות כוללת של 11 מיליון ₪. השנה מבוצעות עבודות בבתי הספר "עציון גבר" ו"ימין הרצוג" בעלות כוללת של 9 מיליון ₪.

תגובות

להשאיר תגובה